زمان : 21 Dey 1388 - 21:48
شناسه : 20964
بازدید : 3997
با حضور اندیشمندان کشوری در استان یزد اولین نشست ظرفیت های آموزه مهدویت در نقشه مهندسی فرهنگی کشور در یزد برگزار می شود با حضور اندیشمندان کشوری در استان یزد اولین نشست ظرفیت های آموزه مهدویت در نقشه مهندسی فرهنگی کشور در یزد برگزار می شود

با حضور اندیشمندان کشوری در استان یزد

 اولین نشست ظرفیت های آموزه مهدویت در نقشه مهندسی فرهنگی کشور در یزد برگزار می شود

یزدفردا "با حضور اندیشمندان کشوری در استان یزد اولین نشست ظرفیت های آموزه مهدویت در نقشه مهندسی فرهنگی کشور در یزد برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این نشست حجه الاسلام والمسلمین دکتر سید مسعود پورآقایی رئیس مرکز تحقیقات مهدویت و دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت به همراه حجه الاسلام والمسلمین دکتر فرامرز سهرابی نویسنده کتاب های مهدویت و فلسفه تاریخ با انتشار در خیمه اش در آییم و ... سخنرانی می نمایند.
اهداف این نشست بررسی قابلیت های مهندسی فرهنگی دینی ، توجه مسئولین و نخبگان به سمت و سوی آموزه های دینی در ترسیم نقشه مهندسی فرهنگی ، ارائه الگوی مطلوب از مهندسی فرهنگی با رویکرد ارزشهای مذهبی و ملی برگزار می شود.
این نشست تخصصی روز پنجشنبه 24 دیماه با حضور نخبگان ، روحانیون ، دانشگاهیان و فرهیختگان استان یزد در سالن نخبگان این استان برپا خواهد شد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با همکاری فرهنگساری مهدویت این نشست را برگزار می نماید.

یزدفردا