زمان : 21 Dey 1388 - 21:17
شناسه : 20958
بازدید : 3086
تا پايان سالجاري انجام می پذیرد:  بهره برداري از سيستم تله متري تاسيسات آبرساني شهر نير تا پايان سالجاري انجام می پذیرد: بهره برداري از سيستم تله متري تاسيسات آبرساني شهر نير

تا پايان سالجاري انجام می پذیرد:

بهره برداري از سيستم تله متري تاسيسات آبرساني شهر نير


یزدفردا"سيستم تله متري شهر نير كه در حال نصب و راه اندازي است تا پايان سالجاري به بهره برداري مي رسد.
به گزارش ر وابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد اين طرح از آبانماه سالجاري با اعتباري بالغ بر 85 ميليون ريال از محل تأمين اعتبارات استاني و خشكسالي آغاز شده و در حال حاضر با پيشرفت 75 درصدي در حال اجرا مي باشد.
مدير امور آبفاي نير با اعلام اين خبر گفت : سيستم تله متري بر روي مخازن و ايستگاه هاي پمپاژ خط انتقال آب از منطقه قائم دشت به شهر نير نصب و توسط آن مي توان از راه دور حجم مخازن ذخيره آب و وضعيت چاه ها را كنترل كرد.
حسن ركوعي بيان كرد: مزاياي سيستم تله متري و تله كنترل چاه ها شامل صرفه جويي در وقت، كاهش هدر رفت آب، ايجاد انعطاف پذيري لازم در شبكه توزيع ،مديريت انرژي ،كاهش هزينه هاي نيروي انساني و ترابري و حذف بازديدهاي بي مورد، سهولت در بهره برداري از چاهها و مخازن و ايستگاه هاي پمپاژ مي باشد.
و ي خاطرنشان كرد: اين سيستم پس از نصب و راه اندازي بر روي خط انتقال آب به شهر نير در صورتي كه در مخازن ذخيره، آب به مقدار مورد نياز برسد از سرريز شدن و هدر رفت آب جلوگيري مي كند.

یزدفردا