زمان : 20 Dey 1388 - 18:19
شناسه : 20953
بازدید : 4967
محکوم کردن حادثه تعرض به بیت شهید صدوقی توسط تابش در 	تذکر به وزرای مربوطه جهت شناسایی مسببان تعرض به بیت سومین شهید محراب و دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد محکوم کردن حادثه تعرض به بیت شهید صدوقی توسط تابش در تذکر به وزرای مربوطه جهت شناسایی مسببان تعرض به بیت سومین شهید محراب و دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

محکوم کردن حادثه تعرض به بیت شهید صدوقی(ره) توسط تابش

 

 در     تذکر به وزرای مربوطه جهت شناسایی مسببان تعرض به بیت سومین شهید محراب و دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد


یزدفردا "نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حادثه تعرض به بیت شریف سومین شهید محراب حضرت آیت ا.. صدوقی و دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در تذکری به وزرای اطلاعات،کشور و دادگستری بر لزوم شناسایی و مجازات قانونی آمرین،مسببین و عاملین این حادثه تاکید نمود.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام دقتر نماینده مردم اردکان :محمدرضا تابش در این تذکر آورده است حادثه تعرض به بیت سومین شهید محراب حضرت آیت ا.. شهید صدوقی(ره) و دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد حضرت حجه الاسلام و المسلمین صدوقی احساسات مردم شریف و مسئولان استان یزد را جریحه دار ساخت.مسلماً ساحت مردم نجیب و خداجوی استان که شهید محراب آیت ا.. صدوقی را از استوانه های انقلاب اسلامی می دانند و به درایت و منش دلسوزانه نماینده محترم ولی فقیه در یزد که نقش موثری در حفظ آرامش استان و هماهنگی بین مسئولان دارند واقفند، از اینگونه اعمال مبراست.
نماینده مردم اردکان در ادامه تصریح نموده است: ضرورت دارد برای کور کردن چشم فتنه و شناسایی عاملین و مشوقین اینگونه حرکات سخیف و زشت،تحرکات و اعمال چند سال گذشته برخی گروههای خودسر و تندرو در ایجاد تنش و تشنج گاه و بیگاه و تضعیف جایگاه نمایندگی ولی فقیه مورد بررسی و ریشه یابی دقیق قرار گرفته و با آمرین ، مسببین و عاملین این حادثه برخورد قانونی انجام پذیرد.
ایشان در پایان آورده است: پیگیری قاطع دستگاههای و نهادهای ذیربط مورد انتظار مردم شریف بوده تا ان شاءا.. استان سرافرازمان بتواند کمافی السابق با حفظ شعائر دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی در سایه تعامل و هماهنگی،راه توسعه و پیشرفت را بپیماید و اسباب رفاه مردم و رفع مشکلات آنها فراهم شود.

یزدفردا