زمان : 19 Dey 1388 - 22:07
شناسه : 20930
بازدید : 2727
به رياست معاون عمراني استاندار يزد برگزار شد؛جلسه كميته دفاتر پيشخوان دولت به رياست معاون عمراني استاندار يزد برگزار شد؛جلسه كميته دفاتر پيشخوان دولت

به رياست معاون عمراني استاندار يزد برگزار شد؛جلسه كميته دفاتر پيشخوان دولت


یزدفردا "جلسه كميته دفاتر پيشخوان دولت به رياست معاون امور عمراني استاندار و با حضور مديركل فناوري اطلاعات وزارت نيرو و اعضاي اين كميته در محل دفتر معاونت عمراني استانداري يزد برگزار شد.
" سيد محمد ميرسعيدي" با اشاره به مصوبه دولت در سال جاري كه با هدف كاهش ترددهاي درون شهري و برون سپاري مجموعه اقدامات دولتي به مردم به تصويب رسيده گفت: هدف دولت از اين طرح، ارائه خدمات به مردم در اسرع وقت با پيمودن كمترين مسافت مي باشد.
وي افزود: با اين مصوبه، ارائه خدمات دفاتر پيشخوان دولت مشابه مراكز پليس+10 و دفاتر مخابراتي با واگذاري فعاليت ها و اقدامات به بخش خصوصي صورت مي پذيرد.
ميرسعيدي تصريح كرد: فراهم سازي مقدمات اين امر، نيازمند اجراي تمهيدات دستگاه هاي مربوط با توجه به شرح وظايف و نوع ارائه خدمات آن ها مي باشد.
معاون عمراني استاندار از برگزاري جلسات بررسي و كارشناسي هفتگي اين طرح با حضور دستگاه هاي مربوطه خبرداد.
وي با اشاره به سخنان مديركل فناوري اطلاعات وزارت نيرو از تهيه نرم افزاري براي 6 كلانشهر كشور و استان يزد در راستاي پرداخت قبوض آب و برق از طريق تلفن ثابت خبر داد و افزود: اين نرم افزار به صورت دوطرفه مي باشد و مشتركان مي توانند علاوه بر آگاهي از اطلاعات ميزان مصرف و هزينه قابل پرداخت، از طريق همان سيستم بدون مراجعه به بانك، قبوض خود را پرداخت نمايند.
در اين جلسه مصوب شد در راستاي تجميع خواندن، ويرايش و توزيع قبوض آب، برق و گاز توسط اداره پست در يك نوبت و به صورت متمركز بررسي هاي تكميلي صورت پذيرد و این طرح به صورت آزمايشي در يكي از شهرهاي استان اجرا گردد.

یزدفردا