زمان : 16 Dey 1388 - 21:13
شناسه : 20879
بازدید : 4168
عملکرد کانون فرهنگی و هنری شهید رحیمی طبس در ماه محرم عملکرد کانون فرهنگی و هنری شهید رحیمی طبس در ماه محرم

عملکرد کانون فرهنگی و هنری شهید رحیمی طبس در ماه محرم

یزدفردا"رئیس هیات امنای مسجد شهید رحیمی واقع در شهرک زیبا شهر طبس گفت : در ماه محرم امسال هم مانند سالهای قبل برنامه های خوبی برگزار شد که مورد استقبال بی نظیر مردم این شهرک شد و اظهار امیدواری کرد که در سالهای بعد برنامه های بهتری را انجام خواهیم داد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس ، مسجد زیبا شهر یکی از کانونهای تحت پوشش این اداره می باشد که فعالیت چشمگیری در همه زمینه ها داشته و تنها کانونی بود که به صورت خودجوش اغتشاشات اخیر را طی بیانیه ای محکوم کرد.
رئیس هیات امنای مسجد شهید رحیمی بیان داشت : جهت رنگ و بو دادن فضای معنوی ماه محرم این کانون اقدام به نصب پارچه در سطح شهرک زیبا شهر و خیابانهای منتهی به مسجد امام جعفر صادق (ع) نموده است.
رئیس هیات امنای مسجد زیبا شهر ادامه داد: با توجه به اقدامات اخیر فتنه گران و اهانت به رهبر معظم انقلاب و دادن شعارهایی بر علیه نظام انقلاب اسلامی ، اقدام به تهیه تابلویی با محوریت محرم از سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با انقلاب اسلامی و اهداء آن به مسجد امام جعفر صادق (ع) و یکی از هیات های بزرگ و مهم شهرستان طبس نموده است.
برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی همراه با قرائت زیارت عاشورا و قرآن و هدیه به روح امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی بعد از نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه های اجرا شده در ماه محرم امسال بوده است.

یزدفردا