زمان : 16 Dey 1388 - 20:13
شناسه : 20869
بازدید : 4420
مسؤول دفتر پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سازمان بهزيستي استان يزد: مددكاري و حمايت اجتماعي خوبي از فرزندان طلاق در جامعه وجود ندارد مسؤول دفتر پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سازمان بهزيستي استان يزد: مددكاري و حمايت اجتماعي خوبي از فرزندان طلاق در جامعه وجود ندارد

مسؤول دفتر پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سازمان بهزيستي استان يزد:

مددكاري و حمايت اجتماعي خوبي از فرزندان طلاق در جامعه وجود ندارد


یزدفردا"مسؤول دفتر پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سازمان بهزيستي استان يزد گفت: مددكاري و حمايت اجتماعي خوبي از فرزندان طلاق در جامعه وجود ندارد ولي اين قشر جامعه مي‌توانند از حمايت‌هاي خانوادگي برخوردار شوند.

دكتر علي محمد صادقي‌پور گفت: شرايط سخت حاكم بر زندگي خانوادگي و اجتماعي فرزندان طلاق و همچنين شرايط نادرست و ناهنجار تربيتي و حمايتي از فرزندان طلاق منجر به افزايش آسيب‌پذيري آنان در اجتماع مي شود به‌طوري‌كه درصد بروز آسيب‌هاي اجتماعي و فساد در بين اين دسته از افراد بيشتر ديده مي‌شود.

وي افزود: جامعه مي‌تواند با اين مسئله به دو صورت پيشگيري و يا مداخله برخورد كند به گونه‌اي كه در راه حل دوم با دو راهكار حمايت مددكاري و حمايت خانواده و فاميل مواجه هستيم.

وي گفت: با توجه به اينكه تمام فرزندان طلاق ضرورتا به طرف مشكلات و مسائل ناهنجار در جامعه كشيده نمي‌شوند بايد در جهت رشد و ترقي آنان و برخورداري از زندگي خوب به آنان كمك كرد كه بهترين راه مي‌تواند حمايت‌هاي خانواده و فاميل از فرزندان طلاق باشد.

صادقي پور خاطرنشان كرد: در مجموع در جامعه مددكاري و حمايت اجتماعي خوبي وجود ندارد ولي افراد از حمايت‌هاي خانوادگي بالايي برخوردارند و همين مساله مي‌تواند عاملي براي ترقي، پيشرفت و برخورداري از زندگي سالم باشد.

منبع"ایسنا-یزد

یزدفردا