زمان : 16 Dey 1388 - 19:36
شناسه : 20857
بازدید : 4901
فعاليت خبرنگاران محلي یزد با توجه به مشكلات و تنگناهاي موجود قابل تقدير است فعاليت خبرنگاران محلي یزد با توجه به مشكلات و تنگناهاي موجود قابل تقدير است

فعاليت خبرنگاران محلي یزد با توجه به مشكلات و تنگناهاي موجود قابل تقدير است


یزدفردا "مسعود میرجلیلی:قائم محمدی :جمع ديگري از خبرنگاران استان يزد كه از هديه رئيس جمهور بي‌بهره مانده بودند، از اين هديه برخوردار شدند.
مشاور استاندار يزد و رئيس روابط عمومي استانداري يزد اظهار داشت: جمعي از خبرنگاران استان در مرحله نخست دريافت هديه رياست جمهوري، از اين هدايا برخوردار نشده بودند از اين‌رو با پيگيري‌هاي روابط عمومي استانداري يزد و بر اساس ليست ارائه شده از خانه مطبوعات استان كه به تاييد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز رسيده، تقريبا تمامي خبرنگاران استان از اين هديه برخوردار شدند. سيدعبدالمجيد قائم‌محمدي با اشاره به مشكلات و مشقت‌هاي شغل خبرنگاري بيان داشت: فعاليت و اقدامات خبرنگاران محلي با توجه به مشكلات و تنگناهاي موجود قابل تقدير است.

وي با اشاره به برخي از مشكلات موجود بر سر راه قرار گرفتن شغل خبرنگاري در زمره مشاغل سخت يادآور شد: با وجود آنكه روابط عمومي استانداري يزد متولي امر مطبوعات در استان محسوب نمي‌شود اما با توجه به درخواست‌هاي مكرر برخي از خبرنگاران، نامه‌نگاري هايي در اين ارتباط با اداره كل فرهنگ و ارشاد صورت پذيرفته كه اميدواريم به نتايج خوبي ختم شود.
مشاور استاندار يزد با قدرداني از تعامل و همكاري خانه مطبوعات با استانداري آن را اقدامي موثر براي فراهم كردن بستري براي انعكاس و رفع مشكلات خبرنگاران محلي دانست و افزود: خبرنگاران بايد در انعكاس اخبار به اميدبخش بودن، خيرخواهانه بودن و صداقت اخبار توجه ويژه داشته باشند و مصالح نظام مقدس جمهوري اسلامي را همواره مدنظر قرار دهند.


توضیح یزدفردا :امیدواریم خبرنگاران سایتها نیز در لیست قرار داشته باشد.

یزدفردا