زمان : 16 Dey 1388 - 18:59
شناسه : 20851
بازدید : 10769
تیم فوتبال شهرداری زارچ :فرصتها و تهدیدها +عکس تیم فوتبال شهرداری زارچ :فرصتها و تهدیدها +عکس

تیم فوتبال شهرداری زارچ :فرصتها و تهدیدها +عکس

یزدفردا "گروه ورزش:باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زارچ با مدیریت سرهنگ مصطفی ذاکری و سرپرستی محمود امینی هدایت تیم شهرداری زارچ در لیگ برتر استان یزد را بعهده دارد .
این باشگاه در زمینه فوتبال در رده های نوجوانان ،جوانان،امید ،بزرگسالان فعالیت جدی خود را آغاز نموده است .

تیم بزرگسالان شهرداری زارچ در یک نگاه

در فصل جاری را با مربی گری نادر باغستانی آغاز کردومتاسفانه در نیم فصل آنچه که انتظار تماشاگران خونگرم زارچ از تیم منتخب شهرشان داشتند بر آورده نشد و نادر باغستانی نتوانست نتیجه دلخواه مسئولین این باشگاه را کسب نمایدومجید بیک نیز دوسه بازی این تیم را رهبری کرد و یک بازی به پایان نیم فصل مانده تیم را تحویل مهدی شعبان پور مربی نام آشنای فوتبال یزدکه پس از چند سال دوری از فوتبال به مستطیل سبز برگشته داد .
تیم زارچ که قبل از حضور مهدی شعبان پور از یازده بازی تنها 3 امتیاز را در سبد امتیازی خود نگه داشته بود و بقیه را دو دستی به رقبا پیش کش نموده بود و ته جدول جا خوش کرده بود بازی پایانی نیم فصل خود را در مقابل ابرکوه دو یک برد تا بازیکنان و دست اندرکاران این تیم با امید بیشتر به نیم فصل دوم لیگ فکر کنند .
شهرداری زارچ از 5 بازی نیم فصل دوم،یک برد،سه مساوی و یک باخت را در کارنامه خود ثبت نموده و با 12 امتیاز در رده دهم جدول یازده خانه ای لیگ برتر استان چشم به دیدارهای آتی خود دوخته است تا حداقل از سقوط به یک دسته پایین تر خود را نجات دهد .

فرصت ها و تهدیدها

به ها حال فوتبال دوستان زارچی امید به ماندن تیم شهرشان در لیگ برتر استان دارند و بازیکنان ومربی جدید این تیم نیز ثابت کرده اند که توان انجام کارهای بزرگتر از آنچه در نیم فصل اول انجام داده اند دارندو البته فاکتور مهم تری که در این بین نقش موثر تری را ایفا می کند پشتیبانی مسئولین شهرستان و شهرداری زارچ است که می تواند به کمک این تیم جوان ،باعث ایجاد نشاط و شادابی و انگیزه در بین جوانان زارچی شود.
البته ناگفته پیداست که حذف تیم شهرداری زارچ از گردونه لیگ برتر وسقوط به یک دسته پایین تر تنها سقوط یک تیم نخواهد بود بلکه تبدیل یک فرصت به تهدید بوده که انشالله با حمایتهای مادی و معنوی مسئولین شهرستان زارچ از مدیر پرتلاش این باشگاه ورزشی شاهد استفاده از توانمندی های موجود در این شهرستان و تبدیل یک تهدید به فرصت باشیم .




برای دیدن تصویر بزرگتر بر روی تصویر کلیک کنید



یزدفردا