زمان : 14 Dey 1388 - 10:05
شناسه : 20820
بازدید : 4674
تابش در دیدار با مدیران برق استان سرمایه گذاری در بخش های تولید، انتقال و توزیع برق را مناسب ارزیابی کرد. تابش در دیدار با مدیران برق استان سرمایه گذاری در بخش های تولید، انتقال و توزیع برق را مناسب ارزیابی کرد.

تابش در دیدار با مدیران برق استان

سرمایه گذاری در بخش های تولید، انتقال و توزیع برق را مناسب ارزیابی کرد.


یزدفردا "نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی :اردکان را در حال تیدیل شدن به سومین قطب فولاد در کشور خواند و خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولان صنعت برق استان به منظور بهره گیری از حداکثر ظرفیت تولید در این صنعت شد.

محمدرضا تابش در دیدار و گفت وگو با مدیران صنعت برق استان که در شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد، سرمایه گذاری در بخش های تولید، انتقال و توزیع برق را مناسب ارزیابی کرد.
وی با بیان این که کار تخصصی در صنعت برق به خوبی در حال انجام است، مدیران این صنعت را لایق و کارآمد خواند.
تابش همچنین اردکان را در حال گذر برای تبدیل شدن به سومین قطب فولاد در کشور دانست و خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولان صنعت برق استان به منظور بهره گیری از حداکثر ظرفیت تولید در این صنعت شد.
مهندس صباغزادگان مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد نیز از زحمات و تلاشهای نماینده مردم اردکان در رابطه با حمایت از صنعت برق استان تقدیروتشکر کرد. وی تلاش برای افزایش پایداری شبکه و ضریب اطمینان آن را از اهم فعالیتهای این شرکت خواند و وضعیت رینگ شبکه سراسری از دو خط کرمان و اصفهان را مطلوب ذکر کرد.
وی خواستار کنترل صنایع انرژی بر شد تا صنعت برق بتواند بازار جهانی خود را حفظ کند.
 مهندس صباغزادگان در پایان اظهار نمود: به منظور تامین برق فولاد ارفع اردکان به میزان 150 مگا وات نیاز به احداث پست و خط 400 کیلو ولت در اردکان است که بر اساس محاسبات و بررسی های انجام شده با شرکت توانیر، طرح مذکور تهیه و نحوه اتصال خط و پست به شبکه سراسری در آن مطرح شده است. 

یزدفردا