زمان : 11 Dey 1388 - 19:08
شناسه : 20747
بازدید : 4936
گلایه حمیده خیرآبادی از شایعات گلایه حمیده خیرآبادی از شایعات

گلایه حمیده خیرآبادی از شایعات


یزدفردا "«حميده خيرآبادي» با تكذيب برخي شايعاتي كه درباره وضعيت زندگي وي منتشر شده، از اين نوع شايعه‌پردازي‌ها گلايه كرد.

«حميده خيرآبادي» در گفت‌وگو با فارس گفت: متأسفانه اين روزها چيزهايي را مي‌شنوم كه ناراحت مي‌شوم. اين روزها شنيده‌ام كه در خبرها مرا به آسايشگاه مي‌فرستند، مرا مريض مي‌دانند و... متاسفانه اين افرادي كه به دروغ و شايعه اين اخبار كذب را مي‌نويسند آنقدر نادان هستند كه نمي‌آيند بپرسند و ببيند كه اين حرف‌ها درباره من واقعيت دارد يا خير... من بي ادب نيستم اما نسبت به كار اين دست افراد اعتراض دارم.
وي به فارس درباره شايعه بي‌توجهي فرزندانش نسبت به وي و انتشار اخباري در اين زمينه، گفت: خوشبختانه دختري مثل ثريا قاسمي دارم كه همه او را مي‌شناسندش. شصت و دوسال در اين كار بوده‌ام و كار كردم و همه مي‌دانند كه من همين يك دختر را دارم و او هم تمام جانش را براي من مي‌گذارد اما وقتي اين حرف‌ها را مي‌زنند، نمي‌دانم منظورشان چيست.
اين بازيگر مجرب سينما و تلويزيون گفت: متأسفانه از وزارت ارشاد و خانه سينما گله‌مندم كه نمي‌آيند به انتشار اين خبرها اعتراض كنند يا با من تماس بگيرند. آن هم در شرايطي كه اين همه براي سينما، تلويزيون، تئاتر و راديو زحمت كشيده‌ام.
«خيرآبادي» به فارس گفت: چطور دل‌شان مي‌آيد با زدن حرف‌هاي دروغ، دل اين مادر و دختر را بشكنند. من آنها را واگذار مي‌كنم به خدا!
وي گفت: متاسفانه كسي قابل نمي‌داند كه حال ما را كه سال‌هاي سال در اين عرصه فعال بوده‌ايم و با بازي در سريال‌ها و فيلم‌هاي خانواده‌ها را سرگرم كرده‌ايم، جويا شود.
«خيرآبادي» با انتقاد از نگه نداشتن حرمت‌ها در اين روزگار گفت: خدا را شكر كه به آن مرحله نرسيده‌ام كه از پاافتاده باشم يا گوشه‌اي در بستر بيماري افتاده باشم. از خودم مراقبت كرده‌ام و تا اين لحظه، خوبي همه را خواسته‌ام و شكر خدا خوب هم دارم زندگي مي‌كنم. من اصلا قابل نمي‌دانم كه جواب اين خبرها و شايعه‌ها را بدهم.
بازيگر 86 ساله سينماي ايران، در سال‌هاي پس از انقلاب، در كارهاي برجسته‌اي چون «پدرسالار»، «خانه سبز» «روز واقعه» ، «مادر» ، «اجاره نشين‌ها» بازي كرده‌ و چندين بار نامزد دريافت جايزه از جشنواره فيلم فجر شده است.
در روزهاي گذشته از سوي برخي سايت‌هاي اينترنتي شايعاتي پيرامون بيماري، تنهايي و عدم رسيدگي اطرافيان، اين بازيگر و تقاضاي همسايگان وي براي انتقالش به خانه سالمندان منتشر شده بود و عنوان شده بود كه فرزندان وي در خارج از كشور به سر مي‌برند.

یزدفردا