زمان : 11 Dey 1388 - 17:20
شناسه : 20741
بازدید : 5087
برگزاری مسابقات فرهنگي به صورت هفتگي در خوابگاه دانشجويي يزديان دانشگاه آزاد اسلامي يزد برگزاری مسابقات فرهنگي به صورت هفتگي در خوابگاه دانشجويي يزديان دانشگاه آزاد اسلامي يزد

برگزاری مسابقات فرهنگي به صورت هفتگي در خوابگاه دانشجويي يزديان دانشگاه آزاد اسلامي يزد

یزدفردا "کانون قران و عترت با هدف افزایش علوم معارف در بین دانشجویان خوابگاهی اقدام به برگزاری مسابقه ی فرهنگی با عنوان پاسخی برای فردا کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین جعفری مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه گفت : این مسابقه هر هفته جمعه شب ها بعد از اقامه نماز به صورت توزیع سؤالات کتبی در بین نمازگزاران برگزار می شود و پاسخ سؤالات و اهدای جوایز، در هفته بعد قبل از توزیع شماره ی بعدی مسابقه داده خواهد شد. وی در ادامه به خبرنگار دانشگاه گفت : هر هفته به 2 یا 3 نفر به قید قرعه جوایزی فرهنگی اهداء می شود و وجه تمایز این مسابقه آن است که در پایان ترم به 2 نفر از کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را به سؤالات داده باشند به قید قرعه علاوه بر جوایز فرهنگی، 2 عدد ربع سکه بهار آزادی به همراه لوح یادبود اهداء می شود. حجت الاسلام جعفری در ادامه افزود : هدف اصلی برگزاری این مسابقه آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با فرهنگ علوی است که منبع تمامی سؤالات نیز نهج البلاغه است.

یزدفردا