زمان : 09 Dey 1388 - 17:30
شناسه : 20677
بازدید : 3656
60 برنامه فرهنگی و هنری در ایام ا... دهه فجر در سطح استان یزد برگزار می شود 60 برنامه فرهنگی و هنری در ایام ا... دهه فجر در سطح استان یزد برگزار می شود

60 برنامه فرهنگی و هنری در ایام ا... دهه فجر در سطح استان یزد برگزار می شود

یزدفردا "معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اجرای 60 برنامه فرهنگی و هنری در ایام ا... دهه فجر در سطح استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، حسن مفیدی با بیان این خبر گفت : این برنامه در سطح 11 شهرستان استان یزد برگزار خواهد شد.
وی برگزاری نمایشگاه های کتاب ، شب شعر و خاطره ، نمایشگاه عکس و اجرای تئاتر خیابانی را از برنامه های این اداره کل اعلام کرد.
مفیدی افزود : در ایام ا... دهه فجر همچنین شب شعر فجر به صورت استانی برگزار می شود که نفرات برگزیده به جشنواره بین المللی شعر فجر معرفی می گردند.
وی در پایان گفت : دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر علاوه بر برگزاری این جشنواره در یزد در 4 استان دیگر برگزار می شود.
وی گفت: آثار برگزیده تجسمی فجر در گنجینه فرهنگ و هنر در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد و آثار اساتید معاصر نیز در نگارخانه آفتاب به نمایش گذاشته می شود.
معاون فرهنگی و هنری ارشاد استان یزد گفت : همچنین ورک شاپ نقاشی خیابانی نیز به مناسبت برگزاری این جشنواره به مدت یک روز برپا خواهد شد.
وی گفت : پیش بینی شده است در این ورک شاپ 150 نقاش شرکت خواهند کرد.

یزدفردا