زمان : 09 Dey 1388 - 17:25
شناسه : 20674
بازدید : 4573
توسط سازمان های مردم نهاد یزد امضا شد؛ بیانیه ای در محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس ایام عزاداری حضرت اباعبدا... الحسین و روز عاشورا توسط سازمان های مردم نهاد یزد امضا شد؛ بیانیه ای در محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس ایام عزاداری حضرت اباعبدا... الحسین و روز عاشورا

توسط سازمان های مردم نهاد یزد امضا شد؛

بیانیه ای در محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس ایام عزاداری حضرت اباعبدا... الحسین و روز عاشورا

یزدفردا "از سوی سازمان های مردم نهاد سازمان جوانان استان یزد بیانیه ای در محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس ایام عزاداری حضرت اباعبدا... الحسین و روز عاشورا به امضا رسید.
دبیران سازمان های مردم نهاد استان یزد در این بیانیه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش عده ای از حرمت شکنان در روز عاشورا به مقدسات مسلمین را محکوم کردندو ازمسئولان قضایی و انتظامی درخواست نمودند تا با مسببان اهانت به مقدسات مسلمین، قرآن کریم و ولایت فقیه برخورد قاطعانه انجام دهند.
متن بیانیه بدین شرح است:
بار دیگر برگی از تاریخ رقم خورده و در زمانی که ملت مسلمان ایران در صفوفی یکپارچه در مجالس عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (علیه السلام) به سوگواری و تکریم نهضت عاشورا مشغول بودند دست یزیدیان عصر از آستین عمر سعدها و حرمله ها بیرون آمد و دین ستیزانه و فتنه انگیز با کف و سوت و هلهله حرمت روز عاشورا شکسته شد و به طور سازمان یافته و هماهنگ دست به آشوب هایی زده شد تا استکبار جهانی و رسانه های وابسته به صهیونیسم را شاد کند، فتنه انگیزان در این حرکت بار دیگر نه تنها کینه و نفرت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واصل ولايت فقيه بروز دادند بلکه با سوزاندن قرآن کریم، هتک حرمت مساجد، حسینیه ها و تکایا و تهاجم وحشیانه به عزاداران و هیئات مذهبی و تخریب اموال عمومی نشان دادند که مانند اسلاف یزیدی خود با تمامی مظاهر و شعائر اسلامی این ملت صبور سرستیز دارند.
حرمت شکنی و ساختار شکنی و شعارهای ضد انقلابی عده ای آشوب طلب در روز عاشورا دلیلی محکم و مصداقی روشن از سرسپردگی آنان به بیگانگان و دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
وقایع تلخ و ناگوار عاشورا و واکنش قاطعانه عزاداران حسینی از یک سو فریادگر فرجام خفت بار خط فتنه و توطئه علیه نظام ولایی و مردمی جمهوری اسلامی و از سوی دیگر بیانگر هوشمندی و بیداری ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی برای حضور به موقع و عاشورایی در صحنه های فداکاری و پایبندی به ارزش ها و آرمان های بلند دینی و ملی است.
ما تشکل های مردم نهاد سازمان جوانان استان یزد نیز ضمن تسلیت این حرمت شکنی به محضر مقدس قطب عالم امکان مهدی صاحب الزمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای (حفظه ا...) این اقدام خبیثانه و ساختار شکنانه را به اشد ممکن محکوم کرده و با اعلام تجدید بیعت با آرمان های بلند امام راحل عظیم الشأن و منویات رهبر معظم انقلاب و پاسداشت خون شهیدان گلگون کفن آمادگی خود را جهت دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه ابراز داشته و از مراجع ذیصلاح قانونی و قضایی کشور برخورد جدی، قاطعانه، عبرت انگیز و بدون هیچگونه ملاحظه ای با عوامل اصلی فتنه و حرمت شکنان و عمّال آنها را خواستاریم.

یزدفردا