زمان : 08 Dey 1388 - 13:37
شناسه : 20661
بازدید : 4738
بیانیه استانداري يزد در محکومیت هتك حرمت عاشورا توسط فتنه گران بیانیه استانداري يزد در محکومیت هتك حرمت عاشورا توسط فتنه گران

بیانیه استانداري يزد در محکومیت هتك حرمت عاشورا توسط فتنه گران


یزدفردا "استانداری یزد در بیانیه ای هتک حرمت عاشورای حسینی و مقدسات اسلامی را توسط عده ای از منافقین وفتنه گران به شدت محکوم کرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در بخشهایی از این بيانيه آمده است: در روزي كه عاشقان و دلسوختگان حضرت امام حسين عليه السلام از داغ و مصيبت كربلا به سوگ نشستند، حرمت شكني و جسارت عده اي خود فروخته سبب به وجود آمدن حوادث و رويدادهاي تلخي در روز عاشورا گرديد كه رنجش خاطر، دل پريشاني و برانگيخته شدن خشم ملت رشید، شريف و عاشورايي ايران را به همراه داشت.
در بخش دیگری از این بیانیه با محکومیت شدید هتک حرمت مقدسات اسلام ناب محمدی و اصل مترقی ولایت فقیه آمده است: حركت تعدادي بي دين كه سنگ منافقان را به سينه مي زنند و همصدا و همسو با دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و ملت مسلمان و شهیدپرور میهن عزیز اسلامی به هتاكي و حرمت شكني عليه عاشورا و سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام می پرداختند اقدامی مشمئز کننده و ساختار شکن است که از سوی هیچ انسان آزاده و شریفی تحمل نخواهد شد.
استانداري يزد در اين بيانيه با اشاره به آگاهي مردم مكتبي و ولايت مدار جمهوري اسلامي ايران به رهبري مقام عظمای ولایت حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) بار ديگر وفاداري خود را نسبت به پيروي از اصل مترقی و متعالی ولايت فقيه اعلام كرده است.
در اين بيانيه ضمن درخواست از مسئولين دستگاه هاي امنيتي و قضايي برای برخورد قاطع و بدون اغماض با عاملان و فتنه گران حوادث اخير آمده است : مردم مسلمان و دلاور دیار دارالعباده و دار العلم یزد نیز همگام با همه ملت شهیدپرور ایران اسلامی ضمن شرکت در راهپیمایی عظیم عاشوراییان حسینی با محکومیت حوادث تلخ و منزجر کننده اخیر، بار دیگر با آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان(ره) تجدید میثاق خواهند کرد.
گفتنی است شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد نیز در بیانیه ای ضمن محکومیت هتک حرمت مقدسات و عاشورا توسط منافقین و فتنه گران، خواستار برخورد قاطع مراجع قضایی با عاملین این گونه اقدامات ننگین شد.


یزدفردا