زمان : 07 Dey 1388 - 17:48
شناسه : 20660
بازدید : 5489
بازديداولياءنماینده مردم  یزد از تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد بازديداولياءنماینده مردم یزد از تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد

بازديداولياءنماینده مردم  یزد از تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد

یزدفردا "اولياء در بازديد از تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد گفت:اكثر موارد زيست محيطي و بهداشتي در تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد رعايت شده است
علي اكبر اولياء نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي در بازديد از تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد گفت:اكثر موارد زيست محيطي و بهداشتي در تصفيه خانه اين شهر رعايت مي شود.
در اين بازديد اولياء نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي به همراه فرماندار يزد،مدير كل محيط زيست،مدير كل منابع طبيعي و مدير عامل شركت آبفا و جمعي ديگر از مسئولين از تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد و همچنين عمليات ساخت مدول جديد تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد بازديد كردند.
اولياء در اين بازديد با اشاره به ظرفيت 130 هكتاري فضاي سبز در محل تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد گفت:شركت آبفاي استان يزد با همكاري شهرداري،محيط زيست و منابع طبيعي جهت ايجاد يك پارك تفريحي در اين مكان اقدام نمايند.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد در اين بازديد گفت:تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد كه از سال 1381 راه اندازي شده است شامل پنج روش تصفيه به صورت بركه تثبيت،وتلند طبيعي،وتلند مصنوعي،سپتيك تانك و ايمهاف تانك مي باشد و در حال حاضر 85 درصد از فاضلاب جمع آوري شده اين شهر به روش بركه تثبيت تصفيه مي شود.
محمدرضا محمدي افزود:ظرفيت تصفيه خانه موجود فاضلاب شهر يزد 75 هزار نفر مي باشد و دبي فاضلاب ورودي به اين تصفيه خانه در ماه هاي مختلف سال بين 70 تا 115 ليتر بر ثانيه مي باشد.


یزدفردا