زمان : 03 Dey 1388 - 16:34
شناسه : 20639
بازدید : 2701
در آستانه فرا رسيدن سال نو ميلادي؛ فروش زيور آلات ارامنه افزايش يافت در آستانه فرا رسيدن سال نو ميلادي؛ فروش زيور آلات ارامنه افزايش يافت

در آستانه فرا رسيدن سال نو ميلادي؛

فروش زيور آلات ارامنه افزايش يافت


یزدفردا "استان: تهران:هنرمند فعال در عرصه زيور آلات سنتي بي‌ثباتي قيمت طلا را بزرگترين مشکل صنعتگران فعال در اين عرصه دانست.

هروس آوانسيان در گفتگو با ميراث آريا، اظهارداشت: از آنجايي که قيمت طلا در اختيار بازار جهاني است برطرف کردن اين موضوع بسيار مشکل است.

اين هنرمند توليد کننده زيور آلات سنتي با بيان اينکه در آستانه فرا رسيدن سال نو ميلادي قرار داريم، افزود: در اين ايام صليب در ميان ارامنه خريداران بيشتري دارد.

وي در خصوص نحوه فروش محصولات خود گفت: تنها به توليد محصولات مي‌پردازم و فروش اين محصولات را واسطه‌ها برعهده دارند.

اين صنعتگر با اشاره به اينکه حضور واسطه‌ها در بازار فروش معايب و محاسني دارد، تصريح کرد: با فروش محصولات از طريق افراد واسطه سود بدست آمده کاهش يافته ولي از اتلاف وقت تا حد بسياري کاسته مي‌شود.

آوانسيان علت حضور نيافتن خود در نمايشگاه‌هاي صنايع‌دستي را توليد محدود زيورآلات دانست و افزود: از آنجايي که اين محصولات خريداران خود را دارد، تا کنون فرصت حضور در نمايشگاه را پيدا نکرده‌ام.

اين صنعتگر با تأکيد بر اينکه بيشتر به کنده کاري بر روي صفحه‌هاي تخت از جنس طلا مي‌پردازد، خاطر نشان کرد: در اکثر موارد طرح هاي هخامنشي و همچنين اسامي افراد رابر روي طلا تراش مي‌دهم.

یزدفردا