زمان : 02 Dey 1388 - 19:15
شناسه : 20619
بازدید : 3679
معاون ارشاد اسلامی یزد تاکید کرد: رفع مظلومیت از فرهنگ دغدغه همه مسئولین باشد معاون ارشاد اسلامی یزد تاکید کرد: رفع مظلومیت از فرهنگ دغدغه همه مسئولین باشد

معاون ارشاد اسلامی یزد تاکید کرد:

رفع مظلومیت از فرهنگ دغدغه همه مسئولین باشد


یزدفردا "معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: تمام دغدغه های مسئولین و خدمتگذاران اصحاب فرهنگ و هنر باید رفع مظلومیت از چهره فرهنگ باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، سید حسین اسعدی در نشست شورای اداری شهرستان تفت که در ارتباط با تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شده بود با بیان مطلب فوق افزود : مسئله فرهنگ رویکرد ریاست جمهوری و هیات دولت در دور سوم سفرهای استانی است که مورد توجه جدی دولت دهم خواهد بود. وی بر بحث ملی شدن برخورد با تهاجم فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت : همه ما موظفیم در قبال تهاجم فرهنگی احساس وظیفه داشته باشیم و اگر این احساس و دغدغه را جدی نگیریم دشمنان به اهداف شوم خود نزدیک تر می شود.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین از رسانه ها خواست در قبال تهاجم فرهنگی حساسیت افزون تری را از خود نشان دهند.
وی در پایان سخنان خود بر استفاده صحیح از فضاهای فرهنگی شهرستان تفت تاکید کرد.
در این مراسم حسن زارعیان بعنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفت معرفی و از زحمات سعید ایروانی رئیس سابق این اداره تقدیر و تشکر بعمل آورده شد.

یزدفردا