زمان : 01 Dey 1388 - 15:43
شناسه : 20572
بازدید : 4316
پيشرفت فيزيكي 95 درصد ي فاز يك خط آب انتقالي به شهر مهريز پيشرفت فيزيكي 95 درصد ي فاز يك خط آب انتقالي به شهر مهريز

پيشرفت فيزيكي 95 درصد ي فاز يك خط آب انتقالي به شهر مهريز


یزدفردا:فاز يك خط آب انتقالي به شهر مهريز شامل اجراي لوله گذاري به طول هفت كيلومتر به پيشرفت فيزيكي 95 درصد رسيد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد بدليل خشكسالي و كمبود آب در شهر مهريز اجراي عمليات خط آب انتقالي به اين شهر با هدف تأمين آب شرب مورد نياز مشتركين از مرداد ماه سالجاري آغاز و در ديماه سالجاري به اتمام مي رسد.
مدير امور آبفاي مهريز با اعلام اين خبر خاطرنشان كرد:بدليل مقابله با كمبود آب در اين شهر پنج حلقه چاه با مجموع آبدهي 25 ليتر بر ثانيه و يك رشته قنات با آبدهي 15 ليتر بر ثانيه وارد مدار شد كه مشكل كمبود آب اين شهر مرتفع نشد و اين مشكل موجب تسريع در عمليات خط آب انتقالي به اين شهر شد.
محسن پناه بخدا بيان كرد:اين امور از ابتداي سالجاري تا كنون بالغ بر سه كيلومتر اصلاح و بازسازي شبكه فرسوده آبرساني را با اعتباري بالغ بر 450 ميليون ريال و 900 متر لوله گذاري آب را با اعتباري بالغ بر 37 ميليون ريال در سطح شهر مهريز اجراء كرده است.
وي افزود: از ديگر طرح هاي اجراء شده توسط اين امور در هشت ماهه سالجاري مي توان به انجام مطالعات مرحله اول شبكه جمع آوري و تصفيه خانه فاضلاب شهر مهريز با پيشرفت فيزيكي 85 درصد،توليد بيش از دو ميليون متر مكعب آب و حفر دو حلقه چاه در عمق هاي 50 و 52 متري را نام برد.
پناه بخدا ساخت و بازسازي 25 عدد حوضچه شيرفلكه ،تعويض 256 عدد كنتور و نصب 213 انشعاب را از ديگر فعاليتهاي اين امور برشمرد.


یزدفردا