زمان : 18 Azar 1388 - 22:22
شناسه : 20340
بازدید : 5960
  آيت‌الله مصباح يزدي: نقشه پيچيده دشمنان با هوشياري رهبري و بصيرت مردم خنثي شد آيت‌الله مصباح يزدي: نقشه پيچيده دشمنان با هوشياري رهبري و بصيرت مردم خنثي شد

  آيت‌الله مصباح يزدي:

نقشه پيچيده دشمنان با هوشياري رهبري و بصيرت مردم خنثي شد


یزدفردا ": آيت‌الله مصباح يزدي با بيان اينكه نقشه پيچيده دشمنان با هوشياري رهبري و بصيرت مردم خنثي شد، گفت: ريشه بسياري از انحرافات، كج‌روي‌ها و بدفهمي‌‌ها، ضعف و يا فقدان بصيرت است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي نيروي دريايي سپاه، آيت‌الله مصباح يزدي در همايش تعالي معنوي فرماندهان و مديران نيروي دريايي سپاه در مشهد مقدس، به تبيين نقش بصيرت در جامعه پرداخت و تاكيد كرد: ريشه بسياري از انحرافات، كج‌روي‌ها و بدفهمي‌‌ها، ضعف و يا فقدان بصيرت است.
وي با بيان اين كه بيشترين تمركز و توان دشمن براي به انحراف كشيدن نسل جوان ما شكل گرفته است، افزود: تمام اميد دشمنان اسلام، ايجاد زمينه براي انحراف نسل آينده است، آنها نقشه‌هاي پيچيده‌اي را طراحي كرده بودند كه با هوشياري مقام معظم رهبري و ايمان و بصيرت و دعاي خير مومنان و به بركت خون شهيدان، نقش بر‌ آب شد.
مصباح يزدي در ادامه خاطرنشان كرد: دشمن هيچگاه از خصومت‌ورزي دست برنداشته و نخواهد داشت و در حال حاضر نيز در حال طراحي نقشه‌هاي ديگري است تا بتواند در ده سال آينده نتيجه بگيرد.
وي با بيان اينكه نقشه دشمن دو جنبه نظري و عملي دارد، افزود: آنها سعي دارند در افكار و انديشه‌ها اثر بگذارند و با بهره‌گيري از ضعف ديني و تحريف تاريخ و معرفي ناصالحان به جاي صالحان و ضد ارزش به جاي ارزش، ايمان جوانان را هدف گرفته و به سمت تخريب بكشانند.
اين استاد حوزه و دانشگاه در بخش ديگري از سخنان خود گفت: دشمن در جنبه عملي زمينه‌هايي را براي به فساد اخلاقي كشاندن جوانان فراهم كرده است.
وي در تشريح ارتباط بعد نظري و عملي فعاليت دشمن افزود: اين دو جنبه تاثير متقابلي بر يكديگر دارند به طوري كه هرچه زمينه فساد عملي بيشتر شود، زمينه انحراف نظري و فكري بيشتر مي‌شود و اين با تشكيك در دين و سپس انحراف در دين و افكار شكل مي‌گيرد و از طرف ديگر ضعف در ايمان باعث زمينه فساد اخلاقي مي‌گردد.

یزدفردا