زمان : 16 Azar 1388 - 21:41
شناسه : 20297
بازدید : 7403
حضور پررنگ یزدی ها در جشنواره بین المللی قصه گویی با ویژه برنامه ای به مناسبت گرامی داشت استاد آذر یزدی نیز با همکاری کانون استان یزد حضور پررنگ یزدی ها در جشنواره بین المللی قصه گویی با ویژه برنامه ای به مناسبت گرامی داشت استاد آذر یزدی نیز با همکاری کانون استان یزد

حضور پررنگ یزدی ها در جشنواره بین المللی قصه گویی با ویژه برنامه ای به مناسبت گرامی داشت استاد آذر یزدی نیز با همکاری کانون استان یزد


یزدفردا "دوست فاطمی ها : 3 قصه ازکانون استان یزد برای شرکت در سیزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزیده شد
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، با اعلام اسامی برگزیدگان راه یافته به جشنواره بین المللی قصه گویی از سوی معاونت فرهنگی کانون، مشخص شد از میان 33 برگزیده این جشنواره، 3 نفر، از قصه گویان استان یزد می باشند.
  1. سمیه اصحاب صحف، مربی فرهنگی مرکز شماره 3 یزد، با "داستان پرسیاوشان"
  2.  رقیه دوست فاطمی ها، مسئول روابط عمومی کانون استان با داستان "خوروس گل باقلایی"
  3.  فاطمه منتظری، مربی ادبی مراکز یزد، با داستان "سهراب و گردآفرید"
برگزیدگان راه یافته به سیزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون از استان یزد هستند.
 همچنین قرار است که ویژه برنامه ای به مناسبت گرامی داشت استاد آذر یزدی نیز با همکاری کانون استان یزد در این جشنواره به اجرا در آید. گفتنی است این جشنواره، از 22 تا 25 آذر ماه سال جاری با حضور قصه گویان خارجی برگزار می گردد.
 به گفته سودابه امینی، دبیر جشنواره، امسال این جشنواره با حضور کشورهای انگلستان، دانمارک، لبنان، آفریقا، افغانستان و تاجیکستان درمرکز آفرینش های هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار میشود.
 یاد آور می شود اثر موسیقایی - داستانی رستم و سهراب، کاری از واحد کارشناسی استان یزد نیز همزمان با سیزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی در تهران اجرا خواهد شد.

یزدفردا