زمان : 11 Azar 1388 - 17:08
شناسه : 20230
بازدید : 2912
فينال تيراندازي با كمان مهريز زير نور چراغ موتورسيكلت برگزار شد!!!!! فينال تيراندازي با كمان مهريز زير نور چراغ موتورسيكلت برگزار شد!!!!!

فينال تيراندازي با كمان مهريز زير نور چراغ موتورسيكلت برگزار شد

یزدفردا ": فينال مسابقات تيراندازي با كمان مهريز به مناسبت هفته بسيج، به دليل ضعف سالن‌ ورزشي در زير نور چراغ موتورسيكلت برگزار شد.

رئيس هيئت تيراندازي با كمان شهرستان مهريز امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا اظهار داشت: يك دوره مسابقه تيراندازي با كمان به مناسبت هفته بسيج در شهرستان مهريز برگزار شد.
علي‌محمد زارع خاطرنشان كرد: اين دوره از مسابقات با حضور 57 ورزشكار از پنج استان كشور شامل يزد، فارس، كرمان، اصفهان و لرستان در دو رشته ريكور و كامپاند در سالن ورزشي انديشه شهرستان مهريز برگزار شد و ورزشكاران با يكديگر به رقابت پرداختند.
وي افزود: در اين دوره در رشته كامپاند حمزه نكويي از كرمان و چشم زنگي از فارس و امير كاظم‌پور از يزد به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را كسب كردند همچنين در رشته ريكور اقايان احمد پارسا از يزد شهابي از كرمان و نعمتي از كرمان مقام‌هاي برتر را از آن خود كردند.
زارع ادامه داد: در رشته ريكرو بانوان فهيمه عبدالوهاب پور، نجاريان و سپيده اخگري از يزد به مقامهاي اول تا سوم دست يافتند.
وي با انتقاد از سالن برگزاري اين مسابقات بيان داشت: اين مسابقه با وجود سردي هوا در سالني برگزار شد كه به وسايل گرم‌كننده مجهز نبود و به دلايل مختلفي مورد استقبال مسئولان شهرستان قرار نگرفت.
زارع خاطرنشان كرد: اين مسابقات در دور فينال به دليل قطعي برق، با استفاده از نور چراغ قوه و نور چراغ موتورسيكلت به پايان رسيد.
شهرستان مهريز با جمعيتي بالغ بر 45 هزار نفري در جنوب استان يزد واقع شده است.

یزدفردا