زمان : 09 Azar 1388 - 21:47
شناسه : 20192
بازدید : 3854
دياركريمان ، عضو جديد گروه پيشگامان كوير فعاليت خود را آغاز كرد دياركريمان ، عضو جديد گروه پيشگامان كوير فعاليت خود را آغاز كرد

دياركريمان ، عضو جديد گروه پيشگامان كوير فعاليت خود را آغاز كرد


یزدفردا "شركت تعاوني پيشگامان كوير دياركريمان به عنوان عضو جديد گروه پيشگامان كوير فعاليت خود را در استان كرمان آغاز كرد.

به گزارش روابط عمومي گروه، شركت تعاوني پيشگامان كوير دياركريمان به عنوان نماينده گروه و عضو جديد خانواده پيشگامان كوير فعاليت خود را از ابتداي آذرماه در گستره استان كرمان آغاز كرده است.

اين شركت در محورهاي مختلفی فعاليت خواهد كرد كه مي توان به فعالیت در زمینه اینترنت پرسرعت ADSL ، VOIP، PAP ، ISDP ، IN ، ISP ، NGN ، شرکت در مناقصات و مزایده های ارگانها و سازمانهای دولتی و بخش خصوصی در رشته های مخابرات شهری ، بین شهری ، بین الملل ، دیتا ، سوئیچ های تلفن شهری و بین شهری ، بین المللی تلفن همراه اشاره كرد.

شركت تعاوني پيشگامان كوير دياركريمان با كادر مجرب و مدیران متخصص قصد دارد تا با عقد قرارداد با صاحبان واردات در داخل و خارج از کشور ، سرمایه گذاری و مشارکت در سایر شرکتها با اولویت تعاونی و مشارکت در سایر شرکتها به عنوان هلدینگ لقب بزرگترين شركت تعاوني فن آوري اطلاعات را در استان كرمان از آن خود كند.

گفتني است گروه پيشگامان كوير هم اكنون با 16 شركت تخصصي در زيرمجموعه خود به عنوان بزرگترين شركت تعاوني در حوزه فن آوري اطلاعات در ايران مشغول فعاليت است.

یزدفردا