زمان : 08 Azar 1388 - 20:52
شناسه : 20182
بازدید : 4703
انتقاد کروبي از دشمن تراشی احمدي نژاد انتقاد کروبي از دشمن تراشی احمدي نژاد

انتقاد کروبي از دشمن تراشی احمدي نژاد


یزدفردا: مهدي کروبي از محمود احمدي نژاد به خاطر دشمن تراشي و بسيج کشورها عليه ايران انتقاد کرد.

به گزارش تغيير، دبيرکل حزب اعتماد ملي در گفت وگو با شبکه تلويزيوني هلند ضمن انتقاد از برخوردهاي صورت گرفته با مردم اظهار داشت؛ ما را محدود کردند و حزب ما را بستند و دوستان ما را نيز گرفتند و به زندان بردند.اظهارنظر مهدي کروبي در مورد ايجاد محدوديت در حالي صورت مي گيرد که محل اقامت وي در شهر قم مورد حمله افراد لباس شخصي قرار گرفت.

به گزارش تغيير روز پنجشنبه در پي درگذشت آيت الله قاضي نماينده امام(ره) در استان لرستان مهدي کروبي، به شهر قم سفر کرد که محل اقامت وي مورد حمله افراد لباس شخصي قرار گرفت.

مهدي کروبي در اين سفر ضمن بازديد و دلجويي از بازماندگان آن مرحوم، با آيت الله محفوظي هم ديدار جداگانه يي داشت. در اين ديدار، آقاي کروبي و آيت الله محفوظي درباره حوادث پس از انتخابات و مشکلات اقتصادي که مردم با آن دست به گريبان هستند، بحث و تبادل نظر کردند.مهدي کروبي پس از اين ديدارها، به محل اقامت خود در شهر قم بازگشت.

در طول اين سفر نيروهاي امنيتي و انتظامي شهر قم، همکاري خوبي با تيم همراه و محافظان آقاي کروبي داشتند. اما در ساعت يک بامداد، بيش از 60 نفر موتورسوار، جلوي در محل اقامت آقاي کروبي تجمع کردند.

به گزارش تغيير، تجمع کنندگان تا پاسي از شب گذشته، به فحاشي و سر دادن شعارهايي نظير مرگ بر منافق، مرگ بر ضدولايت فقيه پرداختند.

یزدفردا