زمان : 07 Aban 1403 - 20:46
شناسه : 201723
بازدید : 683
پیگیر مطالبات پرستاران هستیم پیگیر مطالبات پرستاران هستیم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد: مجدانه پیگیر مطالبات پرستاران در استان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.

به گزارش یزدفردا: دکتر محمود نوری شادکام در نشست پرسش و پاسخ با نمایندگان پرستاری بیمارستان‌های استان یزد و نظام پرستاری گفت: وظیفه خود می‌دانیم نسبت به مطالبات پرسنل دانشگاه اعم از پرسنل درمانی و غیر درمانی پاسخگو بوده و در هر سطح که لازم باشد به صورت حضوری و یا مکاتبه پیگیری نماییم و سعی داریم در حدامکان بهترین امکانات را برای کارکنان دانشگاه به خصوص پرستاران فراهم کنیم.

وی، ادامه داد: در همه سطوح دانشگاه باید نگاه کرامت، حرمت و احترام رعایت شود.

دکترحسین ابوالحسینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هم، گفت: امسال تاکنون در مجموع ۴۴ میلیارد تومان بابت دو ماه، ترمیم حقوق پرداخت شده و در سال ۱۴۰۳ به مجموع مبلغ رفاهیات، ۴۰درصد افزایش لحاظ شده است.

رئیس نظام پرستاری یزد در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: جامعه ۵ هزار نفری پرستاری در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی مشغول به کار هستند که ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از آنها در بدنه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی مشغول به کار می‌باشند.

گفتنی است: افزایش مبلغ اضافه کاری، افزایش جذب و رفع کمبود نیروی انسانی، فوق العاده خاص، پرداخت کارانه، حذف مالیات پلکانی و توزیع عادلانه و هدفمند رفاهیات از مطالبات مطرح شده پرستاران در این نشست بود.

در پایان دکتر شرافت رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی یزد، خاطر نشان کرد: لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران توسط معاونت پرستاری وزارت بهداشت و درمان به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است که در صورت تصویب اکثر مطالبات مطرح شده در این نشست مرتفع می‌شود.