زمان : 29 Mehr 1403 - 19:11
شناسه : 201522
بازدید : 862
طرح‌های برنامه «یزد بهره‌ور» را تمام‌قد حمایت می‌کنیم طرح‌های برنامه «یزد بهره‌ور» را تمام‌قد حمایت می‌کنیم یزدفردا: استاندار یزد با اشاره به انتخاب یزد به عنوان استان پایلوت بهره‌وری کشور، گفت: تدوین برنامه «یزد بهره‌ور» اقدامی ارزنده در راستای حرکت منسجم در مسیر ارتقای بهره‌وری در استان و نیل به اهداف و چشم اندازهای ترسیم شده است.

به گزارش یزدفردا: «محمدرضا بابایی» در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح‌های برنامه «یزد بهره‌ور»، به برخی از طرح‌های پیشران تعریف شده ذیل برنامه «یزد بهره‌ور» اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه نباید تنها در حد شعار باقی بماند بلکه باید با عزم جدی و تمرکز بر طرح‌ها، جهت تحقق برنامه در عمل، تلاش کرد.  

وی همچنین با اشاره به ضرورت انجام اقدامات تبیینی در جامعه نسبت به حوزه بهره وری، تصریح کرد: آگاه‌سازی اقشار مختلف درباره ضرورت ارتقای بهره وری در بخش های مختلف، یکی از پیش نیازهای انجام اقدامات عملی در این زمینه است.  

بابایی با بیان این که بسیاری از نابسامانی‌ها و مسائل موجود ناشی از بی‌توجهی به مقوله بهره‌وری است، گفت: به عنوان خادم مردم استان، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم برای اجرای طرح‌های برنامه «یزد بهره‌ور» را انجام خواهم داد.