زمان : 05 Azar 1388 - 18:44
شناسه : 20145
بازدید : 5586
پس از 9 روز :پیکر مقنی گاریزی (فرزند شهید )در عمق 84 متری چاه چشم انتظار یاری امدادگران است!! پس از 9 روز :پیکر مقنی گاریزی (فرزند شهید )در عمق 84 متری چاه چشم انتظار یاری امدادگران است!!

پس از 9 روز :پیکر مقنی گاریزی (فرزند شهید )در عمق 84 متری چاه چشم انتظار یاری امدادگران است!!

یزدفردا "مقنی گاریزی از 9 روز قبل در زیر خروارها گل و لای در عمق 84 متری چاه مدفون است .
  سه شنبه 26 آبان ماه حدود 9 روز قبل مصطفی- فرزند شهید که حدود سی ساله بود در حالی که تلاش می کرد یک چاه 84 متری را با حفر کانال به مادر چاه اصلی  وصل کند به یکباره چاه ریزش کرده و خود در زیر اب و گل و لای مدفون شد در همان ساعات اولیه تیم امداد و نجات چاه سازمان اتش نشانی شهر یزد در محل حاضر و نسبت به امداد رسانی اقدام نمود اما با تمامی تلاش های صورت گرفته یعنی حضور تیم غواص و ورود غواصان طی چند مرحله به عمق 84 متری چاه که تقریبا 8 متر اخر ان را اب و گل و لای پر بود امکان یافتن و خروج جسد این فرزند شهید ممکن نشد و این تلاشها تا امروز حتی با حضور غواصان اصفهان در محل بی نتیجه مانده است .

هرچند مسئولین استان باید از تیم غواص و امداد آتش نشانی شهرداری یزد به خاطر اقدامات شبانه روزی و از جان گذشتگی پرسنل خدوم این نهاد تقدیر نمایند اما تشکیل کمیته ویژه برای خروج این فرزند شهید از زیر خروار ها خاک و انبوه آب امری ضروری به نظر می رسد که غیر ممکن هم نیست تا خانواده داغداری از چشم به راهی خارج نموده و تجربه ای باشد برای موارد مشابه که در استان رخ می دهد .
و نکته دیگری که در این بین خود نمائی می کند این است که حفر چاه در چند متری چاه قبلی آیا مجوز داشته یا نه ؟
گفتنی است :مدتی قبل نماینده مردم مهریز در مجلس به خبرنگاریزدفردا گفته بود :بخشنامه وزارت نيرو در مورد جايگزيني چاه هاي كم آب در استان يزد نه قانوني است و نه كارشناسانه!

یزدفردا