زمان : 04 Azar 1388 - 23:47
شناسه : 20136
بازدید : 6297
افتتاح کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج بافق افتتاح کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج بافق

افتتاح کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج بافق


یزدفردا "عسکری :کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج شهرستان بافق در مراسمی با حضور سردار " اله دادی" فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امام جمعه وفرماندار بافق وجمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.
فرمانده سپاه الغدیر یزد در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) گفت : گر چه راه اندازی کانونهای فرهنگی و ورزشی برای شادابی ونشاط جوانان بسیجی لازم وضروری است اما آنچه از همه مهمتر است حفظ ارزشهای بسیج وترویج تفکر بسیجی در جامعه است .
سردار " اله دادی " با بیان اینکه بسیج مولود تدبیر و اندیشه های خردمندانه امام راحل است افزود :امام خمینی (ره) تفکر بسیجی را در جامعه زنده کرد تا همیشه با این روحیه والا در برابر پیشرفته ترین سلاحهای جنگی و امکانات وتجهیزات نظامی دشمن ایستادگی کنیم و پیروز شویم .
وی تصریح کرد : در دوران دفاع مقدس همه کشورهای قدرتمند دنیا با تمامی امکانات و سازوبرگ نظامی به کمک رژیم بعث عراق آمدند لیکن حضور گسترده جوانان بسیجی در میادین نبرد وانجام عملیات شهادت طلبانه آنها دشمن را مایوس وحیرت زده کرد .
سردار " اله دادی " روحیه و تفکر بسيجی در عرصه علم وفناوری را یاد آور شد و گفت : به خاطر همین تفکر است که دشمن از فناوری صلح آمیز هسته ای کشورمان وحشت دارد.
حجت الاسلام "سلیمانی " هم در این آئین با گرامیداشت هفته بسیج سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) را تسلیت گفت و در خصوص زندگانی این امام همام و پیروی از سیره آن حضرت و معصومین (ع) سخنانی بیان داشت .
فرمانده سپاه ناحیه بافق هم در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای عمرانی این نهاد ، به پروژه احداث کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج این شهرستان اشاره کرد وگفت : این کانون در زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع وزیر بنای 600 متر مربع در مدت دو سال ساخته شده است .
سرهنگ پاسدار "بمانعلی باقیان " افزود : برای مرحله اول ساخت این کانون شامل ساختمان ، محوطه سازی و حصارکشی اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 863 میلیون ریال هزینه وپرداخت شده است .
وی اضافه کرد در این کانون بخش هایی از قبیل کارگاههای آموزش کامپیوتر ، خیاطی وفنی وحرفه ای ، کلاس مهارت زندگی جوانان ، کانون مشاوره و سالن ورزش های رزمی وکشتی پیش بینی شده است .

یزدفردا