زمان : 04 Azar 1388 - 23:44
شناسه : 20135
بازدید : 4613
یکهزارو 700 نفر در استان یزد عضو سازمان بسیج مهندسین هستند یکهزارو 700 نفر در استان یزد عضو سازمان بسیج مهندسین هستند

یکهزارو 700 نفر در استان یزد عضو سازمان بسیج مهندسین هستند

یزدفردا "عسکری :مسوول بسیج مهندسین استان یزد در حاشیه مراسم افتتاح کانون بسیج مهندسین شهرستان بافق به خبر نگار ما گفت : این سازمان در جذب مهندسین در رشته های مختلف و سازماندهی آنها در پنج گروه تخصصی عمران ، صنعت ومعدن ، کشاورزی ، انرژی وفناوری اطلاعات فعالیت می کند .
" محمدعلی دشتی " افزود در حال حاضر بیش از یکهزار 700 نفر از مهندسین عضو سازمان بسیج مهندسین استان هستند وبر پروژه هایی که توسط بسیج سازندگی در مناطق مختلف اجرا می شود نظارت دارند.
وی اظهار داشت : هم اینک 11 پروژه عمرانی ، آب رسانی و منابع طبیعی در سطح استان یزد در حال اجراست که سازمان بسیج مهندسین استان بر کیفیت اجرای آنها نظارت دارد.
" دشتی" هدف از تشکیل کانون بسیج مهندسین در شهرستانهای استان یزد را ارتقاء بصیرت و آگاهی بسیجیان و افزایش سطح علمی آنها عنوان کرد و گفت : این کانونها با استفاده از تخصص مهندسین در زمینه های علمی وصنعتی وارائه خدمات مشاوره ای ونظارت بر پروژه های بسیج سازندگی فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 70 نفر از مهندسین بسیجی در رشته های مختلف، عضو کانون بسیج مهندسین شهرستان بافق هستند ، آقای محمد جواد فتوحی بافقی را به عنوان مسوول این کانون معرفی کرد.

یزدفردا