زمان : 04 Azar 1388 - 23:39
شناسه : 20133
بازدید : 3912
همزمان با بهره برداری از کانون بسیج مهندسین شهرستان بافق اولین جلسه این کانون برگزار شد همزمان با بهره برداری از کانون بسیج مهندسین شهرستان بافق اولین جلسه این کانون برگزار شد

همزمان با بهره برداری از کانون بسیج مهندسین شهرستان بافق اولین جلسه این کانون برگزار شد

یزدفردا "عسکری:فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این نشست که امام جمعه وفرماندار بافق ، مسوولان محلی وتنی چند از مهندسین بسیجی رشته های مختلف حضور داشتند ، در سخنانی گفت : هر جا مردم حضور دارند نقش بسیج و تفکر وارزشهای بسیجی نیز حضور دارد.
سردار "اله دادی " افزود : بسیج در هر وضعیتی مانند نیروهای واکنش سریع عمل می کند وبرای کار، تلاش ،سازندگی و نبرد وکارزار هیچ محدودیتی برای این نیروی مردمی وجود ندارد .
وی با بیان اینکه امروز جوانان ، نوجوانان ، افراد میانسال وکهنسال جملگی عضو این مدرسه عشقند گفت : این قشر های مختلف جامعه هستند که در رسته های گوناگون از قبیل بسیج روحانیت ، دانشجویی ، دانش آموزی ، کارمندی و کارگری ، مهندسی و اصناف شجره بسیج را زنده و پویا نگه می دارند .
فرماندار بافق هم در این نشست از افتتاح وراه اندازی کانون بسیج مهندسین این شهرستان اظهار خرسندی کرد وگفت : نظارت مهندسین با روحیه وتفکر بسیجی باعث تضمین کیفیت و حسن اجرای پروژه هاست .
" ذبیح الله خواجه ای " هفته بسیج را گرامی داشت و افزود در این هفته برنامه های فرهنگی خوبی برای ترویج روحیه بسیجی در جامعه و انتقال تفکر و ارزشهای این نهاد به نسل جوان از سوی سپاه ناحیه بافق و پایگاهای مقاومت بسیج در سطح شهرستان اجرا شد که قابل تقدیر است .
لازم به ذکر است کانون بسیج مهندسین بافق در محل ساختمان فرمانداری این شهرستان افتتاح شد ومورد بهره برداری قرار گرفت .

یزدفردا