زمان : 16 Mehr 1403 - 07:42
شناسه : 201274
بازدید : 750
«به سوی دریا» داستانی فانتزی از ادبیات انگلیس منتشر شد «به سوی دریا» داستانی فانتزی از ادبیات انگلیس منتشر شد یزدفردا: کتاب «به سوی دریا» به قلم سوزان کوپر با ترجمه بیتا ابراهیمی از سوی نشر افق منتشر شد.

به گزارش یزدفردا: کتاب «به سوی دریا» اثر سوزان کوپر، نویسنده داستان‌های انگلیسی است.

در معرفی این اثر از سوی ناشر آمده است: «این سرزمینی که توشیم یه دنیای متفاوته، اینجا هیچی با عقل جور درنمی‌آد! کالی و وسترلی دختر و پسری‌اند که در زندگی روزهای سختی را پشت‌سر گذاشته و حالا هرکدام از راهی پرپیچ‌وخم وارد دنیای دیگری شده‌اند، دنیایی شگفت‌انگیز با فرمانروایان و قوانین متفاوت، آن دو سپس با هم سفری را آغاز می‌کنند که پر از خطر و ناشناخته‌هاست؛ اما در این میان یاد می‌گیرند چگونه زنده بمانند، عشق بورزند و راز حقیقی سفرشان را کشف کنند. "به سوی دریا" داستانی فانتزی‌جادویی و ماجرای سفری درونی است در جهت درک فلسفه زندگی و مرگ که از مسیری عجیب با موجوداتی گاه دوست‌داشتنی و گاه نفرت‌انگیز می‌گذرد.»

 

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

تاریکی کالی را در خود بلعیده بود، صدایی از دل آن به کالی می‌خندید، بعد صدا سخن گفت. کالی رهایی، آزادی و شادمانی را در صدایی شنید که از ناکجاآباد، و هم‌زمان از جایی گرم، راحت و عمیق به گوش می‌رسید.

صدا گفت: «وقتت مال خودته، زندگیت مال خودته، نه اون زن. ازش نترس، از هیچی نترس. راه خودت رو برو و ازش لذت ببر… چی‌کارت می‌تونه بکنه؟ خدایا، چهره‌های سنگی! مردم سنگی! اون بازی‌های مسخره‌شون! فقط از مخلوقات گستاخ اون فاصله بگیر و بعد هرجا که می‌خوای برو. از دریا خوشت می‌آد. صدای درخت‌های تبریزی رو یادته؟ صداش شبیه همون‌هاست. صدای دریا، و همچین حسی می‌ده…»

تاریکی او را تاب داد، آرام، مداوم و با ریتم؛ کالی که در دامانش تاب می‌خورد از شادی خندید.

 

اطلاعات بیشتر:

نشر افق، کتاب «به سوی دریا» به قلم سوزان کوپر را با ترجمه بیتا ابراهیمی در ۲۳۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و به بهای ۲۳۵ هزار تومان برای نوجوانان منتشر کرده است.