زمان : 15 Mehr 1403 - 17:33
شناسه : 201253
بازدید : 740
مزایده ۱۴۰۰ خودروی توقیفی؛ آبان‌ماه در استان کرمان مزایده ۱۴۰۰ خودروی توقیفی؛ آبان‌ماه در استان کرمان یزدفردا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: اکنون موجودی خودروهای توقیفی در کل استان نزدیک به ۱۶۰۰ خودرو است و در آبان ماه ۱۴۰۰ خودرو به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش یزدفردا: کوروش احمدیوسفی امروز ۱۵ مهرماه در حاشیه بازدید مدیرکل بازرسی استان از پارکینگ خودروهای توقیفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمان اظهار کرد: با ورود بازرس کل، خودروهای توقیفی در سطح استان در دستور کار تعیین تکلیف قرار گرفته و آبان ماه امسال بزرگ‌ترین مزایده کشوری خودروهای موضوع قانون مواد مخدر را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: بیش از ۴۰۰۰ خودروی توقیفی داشتیم که دو مزایده در سال گذشته برگزار شده و اکنون موجودی کل استان نزدیک به ۱۶۰۰ خودرو است و در آبان ماه ۱۴۰۰ خودرو به مزایده گذاشته می‌شود.

احمدیوسفی بیان کرد: از امروز کار ثبت مشخصات خودروها در سامانه ستاد آغاز خواهد شد و مزایده کاملاً الکترونیکی است.

همچنین در بازدید مدیرکل بازرسی استان کرمان از انبار اموال تملیکی، عباس سام نژاد مدیرکل اموال تملیکی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ماموریت سازمان، جمع آوری و فروش کالاهایی است که به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند.

وی اظهار کرد: کالاهایی که توسط دستگاه‌های کاشف ضبط شده و به محض اینکه تعزیرات حکومتی و محکمه‌ها حکم صادر کنند، کمتر از یک ماه در سامانه مزایده به فروش می‌روند.

سام نژاد بیان کرد: از ابتدای امسال در یک مرحله دو تن کالای غیرقابل مصرف را امحا کردیم و مرحله دوم در هفته جاری به مناسبت هفته فراجا انجام خواهد شد.