زمان : 13 Mehr 1403 - 15:18
شناسه : 201137
بازدید : 792
تنها راه برای مقابله با اسرائیل، مقاومت است تنها راه برای مقابله با اسرائیل، مقاومت است یزدفردا: خطیب نماز جمعه میبد: باند تبهکار صهیونیستی سرانجام پا به زمین خواهد گذاشت تا تلخی شکست از محور مقاومت را بچشد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه موقت میبد درخطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تسلیت شهادت رهبر حزب الله سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و فرماندهان و مردم لبنان گفت: یک سال از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد؛ عملیاتی که ولی امر مسلمین آن را شکست غیر قابل ترمیم برای باند تبهکار صهیونیستی خواند؛ اما نتانیاهو نخست وزیر ابله این رژیم جعلی و کودک کش درطول این یکسال مردم غزه را با سلاح‌های امریکایی و اروپایی به خاک و خون کشید.

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه اکنون هم این سگ هار به جان مردم لبنان افتاده است تصریح کرد: قرار بود آتش بس ۲۱ روزه برقرار شود، اما این نادان قبول نکرد و آسیب‌های زیادی را به مردم و کشور لبنان زد و سازمان‌های بین المللی در مقابل این رژیم خونخوار ساکت ماندند.

خطیب جمعه میبد گفت: امریکا و کشور‌های غربی با دراختیار گذاشتن انواع سلاح‌های کشتار جمعی و پشتیبانی‌های بین المللی هیچ عایدی برای اسرائیل تاکنون نداشته است.

حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه رژیم اشغالگر با بمب‌های یک تنی و اهدایی امریکا، یک انسان فداکار برای مردم را با ۸۵ تن بمب سنگر شکن به شهادت رساند گفت: باند تبهکار صهیونیستی سرانجام پا به زمین خواهد گذاشت تا تلخی شکست از محور مقاومت را بچشد.

وی با اشاره به میدان تبلیغات دشمن گفت: دشمن صهیونیستی در رسانه‌ها القا می‌کند که قدرت مطلق تکنولوژی است و نتانیاهو با پیام به مردم ایران القا می‌کند که ایران دچار اختلافات داخلی است و رژیم جنایتکار کاملا هماهنگ با امریکاست.

حجت الاسلام کارگر تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خیلی تلاش کرد تا القا کند که موشک‌های سپاه به اسرائیل نرسیده، اما انتشار تصاویر موشک‌ها بر فراز مناطق مختلف نظامی و جاسوسی اسرائیل آنقدر زیاد بود که تنوانستند روی آن سرپوش بگذارد.