زمان : 12 Mehr 1403 - 17:27
شناسه : 201096
بازدید : 653
تاکید معاون سیاسی وزیر کشور به انتخاب استانداران با مشورت رئیس‌جمهور تاکید معاون سیاسی وزیر کشور به انتخاب استانداران با مشورت رئیس‌جمهور یزدفردا: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: استانداران با مشورت و در نظر گرفتن گفتمان رییس جمهور و متناسب با واقعیت میدانی هر استان انتخاب می‌شوند و امیدواریم با این شیوه استانداران توانمندی را به مردم معرفی کنیم.

به گزارش یزدفردا: علی زینی‌وند چهارشنبه شب در آیین معارفه استاندار جدید همدان گفت: پرچمدار اصلی نهاد انتخابات و مشارکت مردم در همه این سال‌ها رهبری فرزانه انقلاب بوده است.

وی افزود: از دل این انتخابات، رییس جمهوری مقبول و مردمی برگزیده شد که فضای گفتمانی جدید را در کشور ایجاد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: شاید سلایق ما با گفتمان دولت مطابق نباشد ولی با پذیرش مسئولیت در دولت وفاق ملی باید محور کار مسئولان، گفتمان رییس جمهور باشد.

زینی وند تاکید کرد: در انتخاب استاندار، نمایندگان مردم همدان در خانه ملت گفتند دولت بر اساس سیاست‌ها به هر جمع‌بندی برسد، ما کمک و حمایت می‌کنیم.

وی گفت: پانصد نفر برای تصدی پست استانداری شناسایی شدند و پس از بررسی شاخص‌ها به دویست رسیدیم.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: استانداران با مشورت و در نظر گرفتن گفتمان رییس جمهور و متناسب با واقعیت میدانی هر استان انتخاب می‌شوند و امیدواریم با این شیوه استانداران توانمندی را به مردم معرفی کنیم.

زینی‌وند همچنین با اشاره به عملیات موفق وعده صادق دو گفت: این عملیات دل بسیاری از مسلمانان، کودکان بی پناه غزه و لبنان و مظلومان جهان را شاد کرد.

استاندار جدید همدان نیز در این مراسم گفت: برای دستیابی به توسعه‌ای متوازن و پایدار باید به نیاز‌های زیرساختی توجه ویژه‌ای شود و این موضوع همکاری بین همه نهاد‌های مرتبط را می‌طلبد.

حمید ملانوری شمسی افزود: انتخاب مدیرانی متخصص، باانگیزه و مردمدار می‌تواند به بهبود عملکرد نهاد‌های اجرایی و افزایش رضایت مردم منجر شود.

وی گفت: همدان دارای ظرفیت‌های بزرگی است و با وسعتی بیش از ۲۰ هزار کیلومتر و رتبه جمعیتی چهاردهم در کشور، در موقعیتی استراتژیک قرار دارد و بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها مورد تأکید است.

استاندار پیشین همدان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سه سال گذشته، گفت: با افتخار در طول این سه سال خدمتگزار مردم استان همدان بودیم و تلاش شد پیشرفت متوازن استان، متناسب با راهبرد نظام و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشته باشیم.