زمان : 12 Mehr 1403 - 11:53
شناسه : 201070
بازدید : 659
پاسخ حاج قاسم به شهید هاشمی در برابر تقاضای حضور در سوریه پاسخ حاج قاسم به شهید هاشمی در برابر تقاضای حضور در سوریه یزدفردا: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید هاشمی دائم از حاج قاسم تقاضا می‌کرد او را به سوریه اعزام کند اما حاج قاسم به او می‌گفت«امروز مسئولیت تو کمتر از حضور در سوریه نیست» و سیدحمیدرضا یک وزنه در جنوبشرق و سیستان و بلوچستان بود.

به گزارش یزدفردا: سردارمحمدعلی نظری امروز ۱۲ مهرماه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردارسیدحمیدرضا هاشمی (فرمانده اطلاعات سپاه سلمان) در کرمان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی رو به افول است و به زودی ریشه این غده سرطانی کنده خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام بزرگ نیروهای مسلح در انجام عملیات وعده صادق ۲ افزود: انشاءالله با این عملیات‌ها بتوانیم رژیم غاصب را هر چه سریع‌تر به نابودی نزدیک کنیم.

نظری در ادامه با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردارسید حمیدرضا هاشمی بیان کرد: این شهید بزرگوار در قرارگاه قدس سپاه مایه خیر و برکات زیادی شد و واقعا شهید بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید هاشمی دائم از حاج قاسم تقاضا می‌کرد او را به سوریه اعزام کند اما حاج قاسم به او می‌گفت«امروز مسئولیت تو کمتر از حضور در سوریه نیست» و سیدحمیدرضا یک وزنه در جنوبشرق و سیستان و بلوچستان بود.

وی اظهار کرد: شهید هاشمی بسیاری از خصوصیات اخلاقی حاج قاسم را داشت و در مردم‌داری و مردم‌یاری اقدامات زیادی انجام داد که از خصوصیات حاج قاسم بود.

نظری با اشاره به کار هیئتی و کار برای اهل بیت توسط شهید هاشمی بیان کرد: سیدحمیدرضا عضو هیئت بیت الله الحرام مسجد قائم کرمان بود و انس عجیبی با شهدا به ویژه شهدای هیئتی داشت و در کنار همان شهدا دفن شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ارتباط شهید هاشمی با خانواده شهدا و احترام به مردم گفت: در سیستان و بلوچستان به نیکی از سیدحمیدرضا یاد می‌شود و او در احترام و کمک به مردم بین شیعه و اهل سنت تفاوتی نمی‌گذاشت.

وی اظهار کرد: او حاضر و ناظر است و به ما کمک می‌کند اما بخشی از خسران نبود فیزیکی او را حس می‌کنیم چراکه فردی با ذکاوت و شجاع در مسائل امنیتی و اطلاعاتی بود.

نظری بیان کرد: شهید هاشمی برای خاتمه دادن به بحران زاهدان در مهرماه ۱۴۰۱ همیشه در صحنه بود و ناجوانمردانه توسط تک تیرانداز گروهک تروریستی ضد نظام و ضد بشریت به شهادت رسید.

سردارسیدحمیدرضا هاشمی(اهل کرمان) فرمانده اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بود که هشتم مهرماه ۱۴۰۱ در اغتشاشات زاهدان توسط تروریست‌ها به شهادت رسید.