زمان : 11 Mehr 1403 - 19:37
شناسه : 201001
بازدید : 738
رسمی؛ وویچک شزنی به بارسلونا پیوست رسمی؛ وویچک شزنی به بارسلونا پیوست یزدفردا: بلوگرانا از جانشین مارک آندره تراشتگن مصدوم رسماً رونمایی کرد.

به گزارش یزدفردا: پس از گذشت تنها یک ماه از خداحافظی وویچک شزنی از فوتبال، این دروازه‌بان لهستانی با پیراهن بارسلونا به مستطیل سبز بازگشت.

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای از جذب وویچک شزنی خبر داد. پس از توافق سریع میان طرفین، دروازه‌بان سابق آرسنال، آاس رم و یوونتوس با امضای قراردادی تا پایان فصل 25-2024، رسماً به عضویت آبی‌واناری‌ها در آمد. شزنی پس از فسخ قرارداد با یوونتوس، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، اما مصدومیت سنگین مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان اول بارسلونا باعث شد آبی‌واناری‌ها به سراغ این گلر 34 ساله بروند تا بار دیگر او را در فوتبال باشگاهی اروپا ببینیم.

گفتنی است شزنی پس از عزیمت از لهستان به شمال لندن در سال 2006، در آکادمی باشگاه آرسنال پرورش یافت و به تیم بزرگسالان توپچی‌ها نیز راه پیدا کرد. پس از حضور در برنتفورد و آس رم، ملی‌پوش سابق تیم ملی لهستان در سال 2017 به یوونتوس پیوست و رفته‌رفته به سنگربان شماره 1 بیانکونری تبدیل شد. وویچک شزنی در 542 بازی در طول دوران حرفه‌ای خود، 208 بار کلین شیت کرده و 551 بار نیز توپ به تور دروازه‌اش چسبیده است. او 84 بار نیز پیراهن تیم ملی لهستان را بر تن کرد.