زمان : 10 Mehr 1403 - 18:53
شناسه : 200964
بازدید : 656
جشن عاطفه‌ها در بیش از ۲۵۰۰ مدرسه استان کرمان برگزار می‌شود جشن عاطفه‌ها در بیش از ۲۵۰۰ مدرسه استان کرمان برگزار می‌شود یزدفردا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشن عاطفه‌ها در بیش از ۲۵۰۰ مدرسه استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا: رضا رضایی امروز ۱۰ مهرماه در مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها در مدرسه شایستگان کرمان با بیان اینکه بین کمیته امداد و آموزش و پرورش استان در خدمت به دانش آموزان نیازمند تعامل و همکاری موثری ایجاد شده، اظهار کرد: راز موفقیت و اجرای بهینه طرح این است که با کمک رسانه‌ها و فعالیت تبلیغی، به یک گفتمان در جامعه تبدیل شود.

وی افزود: جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری نه تنها باعث توجه به دانش آموزان نیازمند می‌شود بلکه ابزار بسیار موثری برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر دانش آموز است.

رضایی گفت: جشن عاطفه‌ها یک سنت حسنه است که سالیان سال در آموزش و پرورش با همکاری کمیته امداد حضرت امام(ره) برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این جشن این است که دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی آشنا شوند و دست همنوع خودشان را بگیرند.

بنابراین گزارش، مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها در دبستان دخترانه دوره اول شایستگان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل کمیته امداد و جمعی از مسئولان برگزار و در این مراسم تمثال شهید سیدحسن نصرالله توسط مسئولان و دانش آموزان گلباران شد.