زمان : 10 Mehr 1403 - 16:28
شناسه : 200940
بازدید : 600
یزدی ها به دنبال سیدحسینی معروف به آقای ثبت جهانی برای استانداری یزد یزدی ها به دنبال سیدحسینی معروف به آقای ثبت جهانی برای استانداری یزد یزدفردا: حامیان دولت در استان یزد به طرق مختلف از سیدحسینی به عنوان گزینه اصلی خود در استانداری یزد حمایت کرده اند.

به گزارش یزدفردا: اعضای ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان، حامیان دولت، جبهه اصلاحات یزد با انتشار لیست هایی به صورت مشترک از سیدمحمدرضا سیدحسینی به عنوان گزینه  مورد وفاق و اجماع در استان به عنوان گزینه مطلوب خود در استانداری یزد حمایت کرده اند.

به لیست موافقان سیدحسینی باید تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، روحانیون و چهره های شاخص اصلاح طلب و حامی دولت نیز اضافه کرد.

سیدمحمدرضا سیدحسینی از مدیران جوان اما باسابقه در استان یزد است که در دوره های مختلف مدیریت خود خدمات شایانی به استان کرده است. در دوره مدیریت او بر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان در دورلت اصلاحات، توانست ثبت بافت تاریخی یزد در فهر ست آثار ملی را فراهم سازد. سپس در دولت روحانی، در کسوت معاون عمرانی استاندار توانست بافت تاریخی یزد در فهرست اثار تاریخی میراث بشری یونسکو به ثبت برسد و از اینرو در رسانه های استان یزد به آقای ثبت جهانی شهرت یافت.

او همچنین توانست با مدیریت موثر، چالش های مدیریت آب در استان را برطرف کند. سیدحسینی، گزینه مشترک در بین لیست های مطرح شده توسط حامیان دولت پزشکیان و اصلاح طلبان است و از اینرو باید گفت او، گزینه ایده آل و مورد اجماع حامیان دولت چهاردهم به شماره می رود.