زمان : 09 Mehr 1403 - 18:11
شناسه : 200924
بازدید : 762
رفسنجان، رتبه دوم حوادث و تصادفات منجر به فوت در استان کرمان رفسنجان، رتبه دوم حوادث و تصادفات منجر به فوت در استان کرمان یزدفردا: رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: رفسنجان در استان کرمان رتبه دوم از لحاظ حوادث و تصادفات منجر به فوت را داراست.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ علی رضایی امروز ۹ مهرماه در آئین تودیع و معارفه رئیس پلیس راه شهرستان رفسنجان اظهار کرد: رفسنجان در استان کرمان رتبه دوم از لحاظ حوادث و تصادفات منجر به فوت را دارد و نیاز است امنیت راه‌ها و خودروها حاصل شود و در ادامه فرهنگ رانندگی هم توسعه و رواج پیدا کند تا جان انسان‌ها در خطر نباشد.

وی افزود: ۱۰ محور حادثه‌خیز در استان کرمان وجود دارد که دو مورد آن در شهرستان رفسنجان است و نیاز است این محورها ساماندهی شوند.

وجود ۱۲ درصد از راه‌های استان کرمان در رفسنجان

فرماندار رفسنجان نیز به پاره‌ای از مشکلات حوزه راه‌ها و تصادفات ناشی از نقاط حادثه‌خیز پرداخت و افزود: دستگاه‌های متولی در رفع نقاط حادثه‌خیر جاده‌ای شهرستان نباید فرصت‌ها را از دست بدهند.

حسین رضایی ادامه داد: محورهای نوق و داوران از محورهای مواصلاتی پرترددی در زمره حادثه‌خیزها قرار دارند که امیدواریم ساماندهی شوند.

وی با اشاره به وجود ۱۲ درصد از راه‌های استان کرمان در شهرستان رفسنجان، افزود: البته محورهای نقاط کوهستانی هم از جمله خنامان، راویز و دره‌دُر هم در روزهای تعطیل و آخر هفته بار ترافیکی سنگینی را تحمل می‌کنند.

رضایی دو محور کمربندی سرچشمه و یزد را هم جزء محورهای پرتصادف برشمرد و گفت: در جاده سرچشمه روزانه فقط ۲۰۰۰ تردد ماشین‌ها و وسایل نقلیه حوزه شهر سرچشمه و معدن مس سرچشمه تردد دارند که نیاز است برای کاهش تصادفات حداقل ۶ دوربین در آن از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس نصب شود.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: احداث ساختمان پلیس راه رفسنجان هم از ضروریات است که امیدواریم اعتبار برای آن اختصاص یابد.

در این مراسم ستوان اباصلت بهرامی نژاد به عنوان رئیس پلیس راه شهرستان رفسنجان معرفی و از زحمات سرهنگ محمد عظیمی تقدیر شد.