زمان : 09 Mehr 1403 - 07:04
شناسه : 200813
بازدید : 799
عرق شرم طنز؛ عرق شرم یزدفردا: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: وقتی فهمیدم حقوق کارگران معدن ۱۲ میلیون تومان است، شرمنده شدم.

دکتر حمزه رضایی: ما چقدر نمک نشناس و بی چشم و رو هستیم که شرمندگی مسئولان خود را به عیان میبینیم و عین خیال مان نیست!

بی جهت نیست که این همه بلا و مصیبت از چپ و راست و از بالا و پائین و مثل نقل و نبات بر سر و و کله مان می بارد!

بیچاره ولی داداشی، وکیل الرعایای دلسوز مردم تازه متوجه شده اند که حقوق کارگران معدن ۱۲ میلیون تومان است!

و خداوند منان به زندگی شان خیر و برکت بیشتر بدهد که به محض شنیدن این خبر لحظه ای درنگ نفرموده بر مردم منت نهاده و في الفور شرمندگی خودشان را تمام و کمال ابراز داشتهاند و با این حرکت خاضعانه و مخلصانه و ظریفانه خود، ملتی را مدیون و مرهون خود نموده اند.

در عجبم از مردم آستارا که ذره ای به خود زحمت نداده اند که وکیل فهیم و مخلص خود را از وضعیت حقوقی معدنچیان مطلع نمایند!

طبیعی است که جناب نماینده به دلیل مشغلههای فراوان ،کاری فرصت سر خاراندن هم ندارند چه رسد به شناخت اوضاع و احوال مردم و معدن کاران و حقوق کارگران و معدنچیان معدن!

همین که حضرات عظیم الشان در لابلای گرفتاریها و خون دل خوردنهای خود ذرهای مجال می یابند و به ما افتخار می دهند که به حال ما دل بسوزانند و از ته دل برای مان احساس شرمندگی نمایند برای ما دنیایی ارزش دارد و این لطف بزرگ شان برای هفت جد و آباء ما کافی است!

البته ناگفته نماند که ما هیچوقت این حرکت غیر منطقی و غیر مردمی خلایق آستارا و کلاً استان گیلان را در عدم اطلاع رسانی به نماینده را هیچوقت فراموش نمی کنیم حرکتی که همه ما را پیش آن وکیل الرعایای از جان گذشته ملک و ملت بیش از پیش شرمنده کرد.

باور بفرمائید دل و جگر ما از شرمنده شدن نمایندگان و مسئولان همیشه شرمنده مردم پیوسته کباب بوده است و اخیراً کباب تر هم شده است.

از خداوند متعال طول عمر بيشتر وکلا و مسئولان را خواهانیم و به خود میبالیم که چنین فرهیختگان نمونه را نصیب ما فرموده است. شما نمی توانید در هیچ نقطه ای از دنیا و کلایی پیدا کنید که در مقابل مردم خود تا این درجه شرمنده شوند و بشکه بشکه عرق شرم بریزند!!