زمان : 02 Azar 1388 - 19:35
شناسه : 20070
بازدید : 4479
با حضورمشاور رییس جمهور در امور جوانان شبکه فعالین ازدواج در یزد افتتاح شد با حضورمشاور رییس جمهور در امور جوانان شبکه فعالین ازدواج در یزد افتتاح شد

با حضورمشاور رییس جمهور در امور جوانان

شبکه فعالین ازدواج در یزد افتتاح شد

یزدفردا "با حضور"حجت الاسلام حاج محمد جواد حاج علی اکبری " ، مدیر سازمان جوانان استان یزد و برخی از مسئولین این استان شبکه فعالین ازدواج در استان یزد افتتاح شد. .
؛:" حجت الاسلام حاج علی اکبری" گفت: امیدوارم این چراغی که در این خانه با نام حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) روشن گردیده فروغی فراگیر داشته باشد چراکه این مجموعه دارای ظرفیت های زیادی است که می تواند کار الگویی انجام دهد.
مشاور رییس جمهور در امور جوانان گفت: شبکه فعالین ازدواج در واقع پاسخ به ده ها نیاز جامعه و یک نسخه برای درمان ده ها مصیبت و آسیب اجتماعی است.
مشاور امور جوانان رییس جمهور افزود: اگر انسان با چشم خرد نگاه کند به یقین هیج عملی بالاتر از پیوند میان دومومن نیست.
وی افزود: باید فرهنگ ازدواج بهنگام ، آگاهانه، آسان و پایدار جایگزین باورهای غلط خانواده ها و جوانان از قبیل مراسمات سگین، جهیزیه شود چراکه همین باورها رغبت خانواده ها را مسائل ازدواج جوانان کم می کند.
مشاور رییس جمهور در امور جوانان با تاکید بر این که ما برای تسهیل در امور ازدواج جوانان به یک حرکت نظام دهنده،آگاهانه، جامع و هدفمند نیازمندیم ادامه داد: جوانان ما باید اگاهانه وارد عرصه ازدواج شوند تا خانواده ای که تشکیل می شود مستحکم و پایدار باشد.
وی با اشار ه به آیه 32 سوره نور که خطابی به جامعه و نظام اسلامی است یکی از مهمترین وظایف نظام اسلامی را تسهیل در امر ازدواج جوانان دانست.
"حاج علی اکبری" با اشار ه به این که موضوع ازدواج جوانان از مهمترین موضوعات مورد توجه دولت دهم است افزود: این دولت تلاش نموده تا گام های بلندی را در راستای تسهیل در امر ازدواج ا جوانان بردارد.
مشاور رییس جمهور در امور جوانان اظهار داشت: با توجه به آمارهای بررسی شده در مورد ازدواج جوانان در کشور فاصله آماری میان جوانان آماده ازدواج و تعداد ازدواج های انجام شده در کشور بسیار زیاد است.
وی با اشاره به جوان بودن جمعیت کشور اظهار داشت باید با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود زمینه های لازم برای تسهیل ازدواج جوانان صورت گیرد.
" حاج علی اکبری" با تاکید بر این که دولت در بحث مسکن و ازدواج جوانان کارهای بزرگی انجام داده است ادامه داد: شبکه فعالین ازدواج باید مردمی باشد تا به یک سامانه منسجم تبدیل شود.

یزدفردا