زمان : 02 Azar 1388 - 10:17
شناسه : 20067
بازدید : 8216
آقای کردان به دلیلی بیماری سرطان خون و مشکلات ریوی درگذشت. آقای کردان به دلیلی بیماری سرطان خون و مشکلات ریوی درگذشت.

یزدفردا: علی کردان که از سالیان پیش مبتلا به بیماری‌های سختی بوده و از 2 هفته قبل در بیمارستان بستری بود، لحظاتی پیش از دنیا رفت.

علی کردان که از سالیان پیش مبتلا به بیماری‌های سختی از جمله بیماری ریوی بود از چند روز پیش با دچار شدن به عارضه سرماخوردگی به شدت بیمار و به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.

کردان که تا پیش از این چندین بار تحت مراقبتهای درمانی قرار گرفته بود، از دو هفته پیش در بیمارستان مسیح دانشوری بستری و به دلیل وخامت اوضاع به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده بود.

وی پس از تحمل یک دوره بیماری سخت، لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

دکتر هاشمیان پزشک کردان در بیمارستان مسیح دانشوری با اعلام این خبر به خبرنگار عصرایران گفت:  متاسفانه آقای کردان به دلیلی بیماری سرطان خون و مشکلات ریوی ساعت 18 امروز درگذشت.

وی با اشاره به اینکه پزشکان تمام تلاش های خود را برای نجات کردان انجام دادند تصریح کرد: چند بیماری همزمان آقای کردان از جمله سرطان خون و انفلوآنزای نوع آ باعث شد که تلاش های کادر پزشکی بی نتیجه بماند.



 کردان از 2 هفته قبل در بیمارستان بستری بود. که بعد از تحمل یک دوره بیماری سخت، لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

وی در عین حال تاکید کرد که تایید نهایی ابتلای کردان به عارضه شیمیایی در دوران جنگ با مقامات رسمی است.


کردان در زمان حیات خویش ، سمت هایی مانند قائم مقامی صدا و سیما ، قائم مقامی وزارت نفت ، معاونت وزیر کار و وزارت کشور را عهده دار بود.

علی کردان متولد ساری بود و در زمان فوت 51 سال داشت.

«يزدفردا»، درگذشت ایشان را به خانواده ایشان و دوستان‌ و آشنایانشان و جامعه سیاسی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، علو درجات وی و رحمت واسعه را خواستار است.