زمان : 06 Mehr 1403 - 16:19
شناسه : 200599
بازدید : 756
رئیس‌جمهور در سازمان ملل از اسلام به خوبی دفاع کرد رئیس‌جمهور در سازمان ملل از اسلام به خوبی دفاع کرد یزدفردا: امام جمعه یزد: رئيس جمهور به خوبی و با صراحت در سازمان ملل از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرد.

به گزارش یزدفردا: آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: توجه به بیگانگان و غرب دردی دوا نمی‌کند و راه عزت و اقتدار در گروی ایمان به خدا، تکیه به داخل و وحدت آحاد مردم و مسئولان است.

امام جمعه یزد به موضوع مقاومت مردم فلسطین و غزه مقابل رژیم جعلی صهیونیستی پرداخت و گفت: رمز و راز موفقیت تنها مقاومت و ایستادگی جانانه مقابل کفر است. ناصری عنوان کرد: امروز مردم لبنان، غزه و فلسطین با همه قدرت در مقابل جنایات غاصبان صهیونیستی ایستادگی دارند و باید ادامه یابد. وی به حادثه اخیر معدن زغال سنگ طبس اشاره کرد و گفت: ضمن تسلیت به داغدیدگان، باید مسئولان امر در این خصوص نظارت و دقت بیشتری بر معادن داشته باشند تا این حوادث به وجود نیاید. وی افزود: انسان با مقاومت و تلاش در مسیر خود است که در نهایت به موفقیت و پیروزی می‌رسد و مبارزه با دشمن داخلی و خارجی نیز از جمله مواردی است که انسان باید آن را انجام دهد تا به پیروزی برسد.

ناصری با عنوان اینکه انسان باید در طول زندگی با امید به پیروزی در مقابل سختی‌ها ایستادگی کند، عنوان کرد: نباید برای دشمن ارزشی قائل شد و به ظالمان و قدرتمندان ظالم تکیه کرد، نباید ظالمان را تقویت کرد و به آنها دل داد، چرا که زمانی که به سوی استکبار حرکت کنیم در آتش ظلم آنان سوخته و خاکستر خواهیم شد. وی افزود: اگر به دامن غرب و استکبار متوسل شویم قطعا خاکستر خواهیم شد؛ نباید به غیر از خدا تکیه کرد و باید به خداوند امید بست.

امام جمعه یزد با اعلان اینکه علت پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس دلبستگی نیرو‌های ایرانی به خداوند بود، گفت: ایمان و توسل مردم به خداوند در دوران دفاع مقدس از مهمترین دلایلی بود که باعث پیروزی ملت ایران در این جنگ نابرابر شد. وی عنوان کرد: ملت ایران نباید استقلال خود را از دست دهند و باید به تکیه بر توان داخلی همچون دوران دفاع مقدس در جنگ نرم نابرابر و تحریم‌های سخت ایستادگی کند و قدرت خود را حفظ کند. 

ناصری با عنوان اینکه مسئولان کشور باید به این نکته توجه کنند که غرب برای مردم ایران تنها ضرر است، گفت: غرب و آمریکا هیچ منفعتی برای ملت و کشور ایران ندارند؛ الحمدالله رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل از اسلام، انقلاب اسلامی و فلسطین به خوبی دفاع کرد. وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت به خانواده‌های حادثه معدن طبس اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای از کارگران معدن در طبس مظلومانه در مسیر کار و جهاد جان خود را از دست دادند؛ مسئولان صنایع و معادن باید دقت کنند تا دیگر در کشور شاهد چنین اتفاقات تلخ و ناگواری نباشیم. ناصری با اشاره عملیات لبنان و جبهه مقاومت بیان کرد: امیدواریم که حزب‌الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کند و به امید خداوند غده سرطانی رژیم صهیونیستی از دنیا محو خواهد شد.