زمان : 30 Aban 1388 - 21:53
شناسه : 20050
بازدید : 4696
با حضور مديركل خدمات مهندسي سازمان تعاون روستايي كشور:   دوره ملي آموزشي سازه‌هاي بتن و مهندسي زلزله در يزد برگزار شد با حضور مديركل خدمات مهندسي سازمان تعاون روستايي كشور: دوره ملي آموزشي سازه‌هاي بتن و مهندسي زلزله در يزد برگزار شد

با حضور مديركل خدمات مهندسي سازمان تعاون روستايي كشور:

 دوره ملي آموزشي سازه‌هاي بتن و مهندسي زلزله در يزد برگزار شد


 یزدفردا :دوره آموزشي سازه‌هاي بتن مسلح، پي‌سازي و مهندسي زلزله و سازه‌هاي فولادي و نرم افزارهاي كاربردي با حضور مديركل خدمات فني و مهندسي سازمان‌هاي تعاون روستايي كشور در يزد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومي سازمان تعاون روستايي استان يزد:در اين دوره آموزشي كه پنج شنبه به كار خود پايان داد، 40 نفر از كارشناسان ساختمان و تاسيسات ادارات خدمات فني و مهندسي سازمان‌هاي تعاون روستايي كشور حضور داشتند.

شركت‌كنندگان طي چهار روز با شركت در اين دوره آموزشي در زمينه نكات اجرايي سازه‌هاي فولادي و بتني و پي‌سازي همچنين آيين‌نامه‌هاي زلزله و محاسبات ساختمان‌ها، آموزش‌ ديدند.

مديركل خدمات فني مهندسي سازمان تعاون روستايي كشور در اين دوره آموزشي بر ضرورت آموزش در حوزه فني مهندسي و خدمات ساختماني با توجه به زيرساخت‌هاي شبكه‌هاي تعاون روستايي و كشاورزي تاكيد كرد.

علي ورمقاني با بيان اينكه اين دوره‌ها هر سال در يكي از استان‌هاي كشور برگزار مي‌شود، اظهار داشت: در سياست‌هاي جديد وزارت جهاد كشاورزي كه امور تصدي‌گري به شبكه تعاوني‌هاي روستايي واگذار مي‌‌شود، بسياري از امور در زمينه زيرساخت‌ها نيز به تشكلهاي مختلف در تعاون روستايي واگذار مي‌شود و از اين‌رو برگزاري اين دوره‌ها براي آشنايي لازم با امور مختلف فني و مهندسي ضروري است.

وي تاكيد كرد: اين دوره‌ها تشكيل مي‌شود تا شركت‌كنندگان بتوانند در زمينه زيرساخت‌هاي انباري و سردخانه‌ها و انبارهاي فني و مكانيزه براي شركتهاي تعاوني مفيد واقع شوند.

ورمقاني خاطرنشان كرد: بر همين اساس ضرورت دارد تا كارشناسان به علم روز سازه‌هاي بتن و فولاد مسلط شوند و بتوانند در خدمت شبكه تعاون روستايي كشور باشند.

لازم به ذكر است در پايان اين دوره شركت كنندگان از چند طرح و سازه در حال اجرا در استان بازديد كردند.

یزدفردا