زمان : 03 Mehr 1403 - 15:47
شناسه : 200309
بازدید : 2526
اعلام برنامه‌های تشییع و تدفین شهید ابراهیم زمانی در بافق اعلام برنامه‌های تشییع و تدفین شهید ابراهیم زمانی در بافق یزدفردا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق: چهارم و پنجم مهرماه، شهرستان بافق میزبان شهید ابراهیم زمانی است و درنهایت تدفین در روستای باجگان صورت می‌گیرد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ نصیری گفت: چهارم مهرماه پیکر شهید ابراهیم زمانی باجگانی وارد بافق می‌شود که پیکر مطهر شهید در پنج مدرسه، حضور پیدا می‌کند. وی، افزود: پیکر شهید، روز پنج شنبه بعد از ظهر ساعت ۱۶:۳۰ از مقابل بسیج تا امامزاده عبدالله (ع) تشییع می‌شود و بعد از نماز مغرب و عشا، مراسم وداع با شهید در صحن امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار خواهد شد. 

سرهنگ نصیری عنوان کرد: صبح جمعه ساعت ۵:۳۰ هم، پس از قرائت دعای ندبه، پیکر شهید به روستای دهستان سبزدشت منتقل می‌شود. وی، خاطرنشان کرد: ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه مصادف با ششم مهرماه، تشییع پیکر شهید به صورت خودرویی از تپه نورالشهدای دولت آباد تا روستای باجگان صورت می‌گیرد و سپس شهید گرانقدر در روستای باجگان بر روی دستان مردم تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید «ابراهیم زمانی باجگانی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس بود که پس از ۳۷ سال اکنون از طریق دی‌ان‌ای شناسایی شده است. شهید «ابراهیم زمانی باجگانی» در سال ۱۳۴۸ در روستای باجگان چشم به جهان گشود و در ۱۸ سالگی به جبهه نبرد حق علیه باطل شتافت و ۱۸ فروردین ۱۳۶۰ در جریان عملیات کربلای هشت در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.