زمان : 02 Mehr 1403 - 22:39
شناسه : 200295
بازدید : 2662
بازدید مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از استودیو و پایگاه خبری «یزد فردا» گزارش تصویری؛ بازدید مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از استودیو و پایگاه خبری «یزد فردا» مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس از استودیو و پایگاه خبری «یزد فردا» بازدید و با حسین جلالی پیشکسوت رسانه و رزمنده و جانباز دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

صبح امروز دوشنبه(2 شهریور) و همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس«عابدی»مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به اتفاق دشتی،معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ازاستودیو پایگاه خبری یزد فردا بازدید و با حسین جلالی و اعضای این پایگاه دیدار و گفتگو کردند.
 عابدی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد وخاطره رزمندگان،جانبازان وشهدای 8 سال دفاع مقدس ازخدمات ارزنده این رسانه برخط  بویژه خبرنگاررزمنده وجانبازحسین جلالی که درعرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی فعالیت میکند تجلیل و قدردانی کرد.
در حاشیه این دیدار عابدی ضمن حضور در استودیو وشرکت در مصاحبه با خبرنگار این رسانه، درخصوص نقشه مهندسی فرهنگی استان یزد که چندی پیش درشورای فرهنگ عمومی رونمایی شده بود برای مخاطبان رسانه یزد فردا تشریح کرد.

 

عکاس: مجید دهقانی زاده