زمان : 01 Mehr 1403 - 16:12
شناسه : 200153
بازدید : 2533
دانش آموزان با روحیه دینی و انقلابی پرورش یابند دانش آموزان با روحیه دینی و انقلابی پرورش یابند یزدفردا: مراسم نمادین نواختن زنگ مهر و مقاومت که در واقع برگرفته از تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس است، با حضور مسئولین شهرستان مهریز در مدرسه نمونه «علی اکبر محبوبی» برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه مهریز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس بدون هیچگونه چشم‌داشتی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و جان خود را برای رشد و توسعه کشور فدا کردند تا امروز دانش‌آموزان ایران اسلامی در امنیت و آسایش تحصیل کنند ولذا  باید قدر این شرایط فراهم شده را بدانیم.

وی بیان کرد: دانش آموزان باید با همین روحیه بسیجی در میدان باشند و آموزش و پرورش باید بداند که دانش آموزان امانت بدوشانی هستند که حامل تمام اهداف شهدا هستند. معلمان گرامی باید همه توان خود را در جهت یک هدف متمرکز کنند و این که دانش آموزان را با روحیه دینی و انقلابی پرورش دهند تا در یک راستا با یک مقصود سازمان یابند.

محی الدینی تاکید کرد: دانش آموزان علاوه بر تحصیل و آموزش باید در همه زمینه‌های تربیتی از حیث عفاف و حجاب، اخلاق و دیانت، شایستگی‌ها و کمالات، برتر باشند.

سرهنگ «جواد دشت آبادی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز هم با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند: «دبستانی‌ها آینده سازان مملکت هستند»، اظهار کرد: ما پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های علمی، نظامی، موشکی، نانو و صنعتی داشتیم و ان شاء الله شما آینده سازان مملکت خواهید بود.

۱۴ هزار دانش آموز در ۱۱۰ مدرسه در شهرستان مهریز مشغول به تحصیل هستند.