زمان : 01 Mehr 1403 - 06:32
شناسه : 200131
بازدید : 2566
شاید در سیارک شازده کوچولو خانه‌دار شویم طنز؛ شاید در سیارک شازده کوچولو خانه‌دار شویم یزدفردا: «وزیر راه به‌منظور تشریح برنامه‌های تأمین مسکن به کمیسیون عمران دعوت شد.»

راضيه حسينی: رئيس كميسيون عمران مجلس طی نامه ای از وزیر راه و شهرسازی برای تشریح برنامههای زمان بندی شده خود به منظور خانه دار کردن مردم دعوت کرد تا در جلسه هفته جاری این کمیسیون شرکت کند.

به نظرمان اگر از جناب وزیر میخواستند یک سیاره برای سکونت انسانها در کهکشان راه شیری پیدا کند راحت تر بود تا خانه دار کردن مردم بالاخره چیزی که در کهکشان زیاد است سیاره خالی است.

احتمالاً موجودات فضایی هم هنوز فرصت نکرده اند برای هر متر ،آن قیمت تعیین کنند و بسته به نوع مکان جغرافیایی، ویو ابدی یا غیر ابدی و بالا یا پایین شهر ،بودن قیمتها را تغییر دهند. در واقع این موجودات هنوز تفاوت بالا و پایین سیاره را درک نکرده اند. نمیدانند؛ مثلاً سیاره ای مثل مریخ حتماً باید یک خیابان زعفرانیه داشته باشد که از اکثر مناطق دیگر بالاتر باشد و فضایی ها با سفینه های میباخ بی ام و و... در آن تردد کنند.

فضایی های بیچاره بلد نیستند از احتیاج همنوعان خود پول به جیب بزنند خانه ها را حتی شده خالی نگه دارند؛ ولی به قیمت پایین اجاره ندهند اگر از زمینیها یاد میگرفتند الان هر سیاره برای خودش قیمت داشت و فضانوردان هم نمیتوانستند به راحتی بر رویش قدم بگذارند حتماً باید ورودی مورد نظر را میدادند و رسید را تحویل می.گرفتند پول پارکینگ را هم جداگانه میدادند و برای سایر امکانات کارت شارژ میکردند.

اما متأسفانه خود را پنهان کردهاند و گذاشته اند فضانوردان رایگان از این امکانات استفاده کنند همین میشود که کسی سیاره ها را جدی نمیگیرد و پی زندگی در آنها نمیرود زمین برای این که مفت نیست ارزشمند است و فضا از بس مفت است ناشناخته باقی مانده.

امیدواریم جناب وزیر بتواند کاری برای خانه دار شدن مردم انجام دهد اگر هم نشد مهم نیست شاید روزی سیارکی پیدا شد که تنها ساکنانش یک گل سرخ و شازده کوچولو باشند زمینهایش هم هیچ قدر و قیمتی نداشته باشد و بشود با یک حقوق کارگری به راحتی خانه دار شد.

مردم تندتند وارد سیارک شوند و ویلاهای لاکچری با ویوی رو به کهکشان همسایه بسازند کم کم کل سیارک پر از ویلا شود و ویلادارها صاحب ملکی با ارزش شوند پولدارها دلشان از آن ملکها بخواهد و بابتش پول خوبی بدهند. ویلادارها پول را که ببینند دست و پایشان شل شود و خانه را بفروشند؛ و باز روز از نو و روزی از نو.