زمان : 01 Mehr 1403 - 06:25
شناسه : 200130
بازدید : 2558
ابر پروژه سرویس بهداشتی طنز؛ ابر پروژه سرویس بهداشتی یزدفردا: ضرغامی گفت برای دولت پزشکیان قرارداد ساخت سرویس بهداشتی با سرمایه‌گذاری خارجی آماده کرده...

دکتر حمزه رضایی: پزشکیان چه شانس و بخت بلندی دارد نیامده همای سعادت بر سرش نشسته است.

تا کنون هیچ دولتی و در هیچ مقطع زمانی و شاید هم در هیچ کشوری این همه توفیق و خوش اقبالی را یک جا نداشته است!

سیاست تعامل با دنیا تورم تک رقمی ارزانی و فراوانی نعمت حل مشکلات ارزی و مسئله بغرنج چند نرخی، به سرانجام رساندن برجام، تحقق وعده چهار میلیون واحد مسکونی و صدها پروژه ریز و درشت دیگر...

این ها اگر نامش اسب زین کرده نیست پس چه اسمی می توان بر آن گذاشت؟

اخيراً هم که ضرغامی سنگ تمام گذاشته است و نه تنها مشکلات دولت پزشکیان که کل مشکلات کشوری و لشکری و درون مرزی و برون مرزی را یک جا حل و فصل نموده است. ساخت سرویس بهداشتی با سرمایه خارجی»!!!

ضرغامی علاقه خاصی در حوزه سرویسهای بهداشتی .دارد پیش از این هم او اشاره کرده بود که "با حفظ سمت مسئول های بهداشتی کشور است"

با توجه به همین موضوع است که ایشان در تمام سفرها و بازدیدها حتماً سری به سرویسهای بهداشتی بین راهی می زند و حتی از تشکیل ستاد ساماندهی توالتهای عمومی خبر داده بود و تاکید کرده بود قبل از اینکه موضوع کنسرت و حجاب و مسائل این چنینی مطرح شود سرویس بهداشتی اولویت دارد آن هم در حد اداره یک کشور!

مطمئناً اگر عمر حاکمیت ایشان بر سرویسهای بهداشتی بیشتر بود و مجال بیشتری برای خدمت در این حوزه استراتژیکی داشتند، با این انگیزه و علاقه و تخصص بالایی که در وجود ایشان میبینیم یقیناً پس از مدت کوتاهی، نه تنها مشکل سرویس های بین راهی و مساجد کشوری که مشکل تمام توالت ها و سرویسهای این چنینی در سراسر منطقه و حتى تمام دنيا حل و فصل می شد.