زمان : 27 Aban 1388 - 18:30
شناسه : 20001
بازدید : 3437
دفاع نشریه ندای یزد از استاندار یزد دفاع نشریه ندای یزد از استاندار یزد

دفاع نشریه ندای یزد از استاندار یزد


یزدفردا :
به نقل از نشریه ندای یزد شماره 11010 مورخ 19 آبان 88:در جراید آمده بود استاندار محترم یزد به مناسبتی اظهار داشته بودند .:«این پستها تمام می شود »و این واقیتی است که صاحبان مقام با یک ابلاغ می آیند و با یک ابلاغ می روند و مردم پیوسته ناظر این آمد و رفتهای بموقع یا بی موقع هستند .بعضی می گویند :آقای فلاح زاده به زاد گاه خود توجه خاص دارند که بنظر من اگر چنین باشد نه تنها عیب نیست بلکه بنا به گفته شاعر همو طن فر خی یزدی:مرغ هم بر آشیان خو یش دارد علقه ای **
 این صفت خاص بشر از ترک و از تا جیک نیست . ازآنجا که یک پست هر چند هم مهم باشد ماندن ونماندن شخصی که آن را احراز نموده به اراده افراد ما فوق او بستگی دارد لذا این گو نه پستها همانطور که گفته اند «تمام شد نی» است.
از این جهت اگر فردی صاحب مقام می باشد و برای شهر خویش می توا ند خد متی انجام دهد وانجام ند هد امری مستحسن نخواهد بود.
البته هیچکس نمی گوید امکانات منحصر بجای خاص شود ولی شک نیست که اگر منطقه ای در استان محروم بوده در کنار سایر نقاط نباید از نظر دور داشته شود.
از اینجهت اگر به فکر عمران وآبادی آن باشند موجب خوشحالی است و انصاف حکم می کند به آن برسند وبلاتردید مردم شریف ابرقو نیز خطاب به استاندار که از فرزندان آ ن دیار هستند می گویند«ای که دستت می رسد کاری بکن»و نباید فراموش نمودکه کلیم کاشانی هم گفته است:حب الوطن نگر که زگل چشم بسته ام کی می توان ز خارو خس آشیان گذشت؟
وچقدر موجب تاسف وپشیمانی است اگر کسی بتواند دست همشهریانش را در وقت توانای بگیرد و دریغ نماید. 
یزدفردا