زمان : 28 Shahrivar 1403 - 14:02
شناسه : 199838
بازدید : 899
شرکت گاز استان کرمان آماده گذر از زمستان سال ۱۴۰۳ است شرکت گاز استان کرمان آماده گذر از زمستان سال ۱۴۰۳ است یزدفردا: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از آمادگی کامل نیروهای امدادی و عملیاتی به منظور عبور از فصول سرد سال خبر داد.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا سلیمانی امروز ۲۸ شهریورماه در بیست و پنجمین جلسه کمیته تدوام کارکرد شرکت گاز استان کرمان که با محوریت آمادگی زمستانی، تحلیل یکپارچه خطوط تغذیه و مقاوم سازی برگزار شد، اظهار کرد: براساس تجربیات سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی در رابطه با تأمین پایدار گاز طبیعی برای مشترکین خانگی و صنعتی انجام گرفته که انشاالله زمستان امسال را بدون مشکل سپری می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات شرکت گاز در راستای آمادگی برای زمستان پیش‌رو، افزود: تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و پیش‌بینی از حیث نیروی انسانی، تجهیزات و تیم‌های امدادی و تعمیراتی صورت گرفته است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، تشکیل کارگروه آمادگی فصل سرما و برگزاری منظم جلسات هماهنگی، بازدید و نمایان‌سازی شیرهای شبکه، گریس کاری و سرویس شیرهای خطوط شبکه، تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار اعم از شهری و صنعتی و آماده‌سازی وسایل نقلیه گروه‌های امدادی و تعمیراتی از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

طبق اعلام سلیمانی، تکمیل تجهیزات اکیپ‌های امدادی و تعمیراتی بازرسی، هماهنگی لازم با مشترکین عمده و سایر سازمان‌ها و ادارات از دیگر اقدامات شرکت گاز استان کرمان در راستای آمادگی برای زمستان است.

وی با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز از مردم شریف دیار کریمان درخواست کرد تا با مصرف بهینه و مناسب، آنها را در بهبود خدمت‌رسانی همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با نگه‌داشتن دمای منازل و محل کار خود در حالت مطلوب (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد) نقش مهمی را در صرفه‌جویی و استمرار گازرسانی به سایر هموطنانمان که در نقاط سردسیر کشور زندگی می‌کنند، ایفا کنند.

در حال حاضر ۸۲۶ هزار و ۲۸۹ مشترک گاز در بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری استان کرمان وجود دارد.